Beantwoord

Bezorging mobiel, toevoeging adres staat verkeerd

  • 18 May 2019
  • 1 reactie
  • 1256 keer bekeken

als de verkeerde toevoeging bij je woonadres staat beld de bezorger je dan op?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 May 2019, 17:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Van fen Bor, welkom hier.

Nee, dat risico zou ik niet nemen. Het is ook nog eens fraudegevoelig en daarnaast is het ook van belang dat de administratie voor beide kanten goed staat. Ik ijk wel graag voor je mee. Gaat het om mobiel of vast internet/tv? Indien mobiel, gaat het om een verlenging of nieuw abonnement?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik in advies adviseren wat je het beste kunt doen.