Beantwoord

Bezorgmoment verkeerd

  • 15 September 2020
  • 10 reacties
  • 165 keer bekeken

Badge

Ik heb voor mijn nieuwe telefoon een bezorgmoment gekozen tussen 18 en 22 uur, omdat we daarvoor niet thuis zouden zijn. Van KPN kreeg ik een bevestigingsmail dat de bezorger zou komen tussen 16.30 en 18.30. De bezorger kwam om ongeveer 16.30u en toen waren we dus niet thuis! De bezorgdienst zou kijken of de bezorger alsnog zou kunnen komen, maar belde me niet terug. De klantenservice van KPN gebeld, zou het uitzoeken en terugbellen en heeft dat ook niet gedaan! Slechte service allemaal, ik moet nu 2 dagen langer wachten waardoor ik zonder telefoon kom te zitten. Niet leuk. 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 18 September 2020, 19:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

 Niet leuk. 

Dat zeg je nog heel netjes @Christina KH ! 

Gelukkig zijn de twee dagen langer wachten bijna voorbij. 

 

Dit moet ik toch effe kwijt.

Bezorgmoment. Het woord klinkt zo vanzelfsprekend alsof er niet fout kan gaan.

Het bezorgmoment stond vast op 14:30 u tot 17:00 u. De bevestigende email die mij word gestuurd zegt 15:05 u tot 17:05 u. Ondertussen word mijn mobiele nummer bestookt met sms'jes die een link hebben waarin word uitgelegd hoe te handelen in corona tijden. Reageren op die sms'jes kan niet. Net zoals de e-mailtjes van meneer Kramer van klantenservice platform. Om 17:20 u bereikt mij het laatste smsje van Reviva met de inhoud dat het nog 1 uur en 54 min. kan gaan duren (+/- 15 min.) Bent u dan thuis ?, vraagt ze ook nog. Uiteindelijk belt de bezorger (vermoedelijk) om 18:50 u waar ik niets uit kan opmaken maar moet aannemen dat het de bezorger is. Tien minuten later gaat de bel. De man draagt geen handschoen en ook geen masker. De berichtjes en mailtjes stonden er bol van hoe te handelen maar de man zit in de stress daarom past kalmte nu. Mijn id fotograferen lukt nog net maar de bankpas kiekken lukt niet meer. De tablet of pad doet het niet meer. Sorry meneer maar het is mijn eerste dag en ik moet morgen terug komen. 

De deur gooi ik dicht en bel het 0800 nummer van onze kpn, het paradepaardje van het land. Het lukt mij niet echt heel goed om mijn situatie uit te leggen maar op een gegeven moment begrijpt de meneer het en noemt andere bezorgmomenten, morgen zaterdag de volgende week. En vandaag dan probeer ik. Die dat kan niet die mogelijkheid kan hij niet kiezen.  

KPN is vast gelopen in een computerspelletje ergens in een callcenter

@Christina KH . Welkom op het forum.

Heel spijtig dat dit allemaal zo slordig ging. Heb jij ondertussen je toestel?

@dolzinea : Ook jij welkom. Heel jammer dat jij deze ervaring hebt gehad. Er worden, terecht, allerlei spelregels afgesproken. Wat ik er van begrijp had de bezorger die aan jouw deur kwam zijn zaakjes niet op orde.

Waar dat door komt kan ik lastig beoordelen. Je kunt overwegen om een klacht in te dienen.  Ik hoop dat je ondertussen je toestel hebt mogen ontvangen. 

Badge

Hoi Erwin, nee helaas.Hierna is het weer misgegaan! Ik kreeg vandaag een mail van KPN dat mijn order geannuleerd is. OMG. Ik geef het nog 1 kans. Heb een nieuwe order geplaatst en ik hoop echt dat het nu netjes op afgesproken tijd geleverd wordt! 

:-(  Ik hoop oprecht dat het deze keer in een keer goed gaat, @Christina KH 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Badge

Ik heb dus nog steeds niets ontvangen! Geld is wel afgeschreven van mijn rekening. Wat is dit voor een beleid? Als ik bel sta ik eindeloos in de wacht en als ik iemand eindelijk te spreken krijg kunnen ze me niet helpen! Dit kan echt niet. WAAR BLIJFT MIJN TELEFOON? 

Ai, ai ai. Wat een ellende. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Ik ga voor je kijken wat er aan de hand is.

Badge

Profiel is aangevuld. 

Als het goed is heb je een bevestiging gehad per mail. Klopt dat?

Hierin staat een nummer. Wat is de status van jouw bestelling? https://mijnbestelling.kpn.com/inloggen/