Beantwoord

Bij aanschaf van een Samsung S21 kreeg ik 2 cadeautjes, nooit ontvangen

  • 18 July 2021
  • 9 reacties
  • 117 keer bekeken

Toen ik mijn toestel had aangeschaft kreeg ik omdat het toestel samsung S21 nog uit was gekomen 2 cadeautjes gratis erbij. Deze nog nooit ontvangen

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 July 2021, 16:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Saskia 1967 ,


Dat was/is een actie van Samsung. 

Heb je je daar aangemeld bij Samsung via deze website  promo | Samsung NL  ?

De Bijzondere voorwaarden op die site geven aan dat Samsung ernaar streeft de Google Nest Audio binnen negen weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren.

Ook staat daar:

Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief). Kijk op www.samsung.com/nl/contact  voor meer informatie.

 
Het kan ook om deze recente actie gaan (gratis Galaxy Buds):

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=M85TEZDWYLSKZ

 

Deze actie loopt nog, dus indien van toepassing kun je je daar nu registreren. 

Reputatie 7

Hoi @Saskia 1967, zoals Noordzee al zegt zijn die acties vrijwel altijd van de producent van het toestel, in dit geval Samsung. Wij hebben geen invloed op die acties. Welke cadeautjes waren er voor jou genoemd tijdens de aanschaf? En wanneer had je het toestel gekocht? Lukt het om je te registreren via de links die hij noemt?

NOU inmiddels samsung gebeld maar pis mooi lang de pot  249 euro aan cadeautjes worden zo door mijn neus geboort doordat de actie niet meer bestaat. Pre order noemen ze dit. Ben zeer teleurgesteld en ga nooit meer voor acties.  Ook Spotify kreeg ik gratis bij mijn Hussel abonnement. Maar ook dat is ingetrokken. Dus ga NOOIT op acties in wat je krijg helemaal niks. Echt diep teleurgesteld.Bedankt KPN en bedankt samsung. 

Reputatie 7

De acties bij Samsung hebben inderdaad ook een looptijd waarbinnen daar gebruik van kan worden gemaakt, als het na die periode is is zo'n actie helaas niet meer geldig. Als je iets aanvraagt of bestelt is het verstandig om te kijken naar de beschrijving, daar worden dat soort dingen in toegelicht, dan weet je waar je rekening mee kunt houden.

Spotify is geen actie vanuit Samsung, waar had je die gezien, en had je die ook in de bevestiging van het abonnement zien staan?

Spotify was wel degelijk een actie van KPN. Ik kreeg deze gratis bij Hussel. Na een telefonisch gesprek met KPN blijkt dat ik 5 euro korting krijg op mijn abonnement omdat KPN de voorwaarden heeft aangepast

Reputatie 7
Badge +28

Ok @Saskia 1967 ,

Dat is de standaardkorting die je krijgt op maximaal één entertainmentpakket wanneer je KPN Hussel hebt: 

 

 

Reputatie 7

Spotify was wel degelijk een actie van KPN

Dat zei ook niemand, ik zei dat het geen actie vanuit Samsung was :slight_smile:

Wanneer heb je dat toestel aangeschaft? Sinds de introductie van KPN Hussel (op 8 oktober 2019) is Spotify namelijk geen gratis optie meer geweest bij abonnementen. Sindsdien is het mogelijk om 5 euro entertainmentkorting aan te zetten bij het Thuispakket als je meerdere abonnementen van ons hebt.

Oke. Zo is dat niet gezegd. Maar ik laat het nu rusten. Ik kom er toch gee stap verder ermee. Ik deed Spotify meer voor de kinderen. 

Reputatie 7
Badge +24

Spotify is nooit (volledig) gratis geweest bij Hussel. Bij sommige oude abonnementen was Spotify "gratis". Maar bij Hussel is dat nooit geweest. Sommige mensen werden daar door overrompelend. Die dachten dat het bij Hussel ook gratis was. Die deden vervolgens hun beklag bij KPN. En soms gaf KPN het dan nog 6 maanden gratis ofzo. Maar volledig blijvend gratis? Bij Hussel? Nee. Ik heb het nooit ergens voorbij zien komen.