Beantwoord

Black Friday deal bij aankoop S10 een UBL hoofdtelefoon

  • 24 December 2019
  • 3 reacties
  • 180 keer bekeken

Hallo, klopt het dat het zolang moet duren voordat we die hoofdtelefoon opgestuurd krijgen?

Aankoop 25 november nu kerst avond? 

 

icon

Beste antwoord door RBxx 24 December 2019, 18:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @JeanmarieAdam, nadat je jouw gegevens geregistreerd hebt op de Samsung promotie site

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=6M26XBTUTH6C2

streeft Samsung ernaar de JBL-headset binnen 6 weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren. 

Reputatie 7
Badge +21

 Hi @JeanmarieAdam, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het kan inderdaad even duren, en helaas hebben wij hier geen invloed op. Je hebt, neem ik aan, wel de registratiestappen op de promotiepagina van Samsung doorlopen? Dan pas kom je ervoor in aanmerking namelijk. 

Heb je dat allemaal netjes gedaan? Dan is het nog even afwachten.. In de voorwaarden van Samsung staat het volgende:

Samsung streeft ernaar het voordeel binnen de 16 weken na het indienen van een geldige registratie, respectievelijk het vaststellen van de winnaars in het geval van een wedstrijd, over te maken, af te leveren of persoonlijk aan de deelnemer te overhandigen.

Reputatie 7
Badge +21

 Je hebt, neem ik aan, wel de registratiestappen op de promotiepagina van Samsung doorlopen? Dan pas kom je ervoor in aanmerking namelijk. 

Daar ging ik ook van uit, maar daar gaat het ook nog wel eens fout en wordt dit over het hoofd gezien. Helaas is de registratie op 16 december gesloten en is het nu te laat.:fingers_crossed:

Reageer