Beantwoord

Bluetooth

• 23 januari 2018
  • 2 reacties
  • 156 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Hallo
Als ik op mijn telefoon in instellingen blue tooth aantik begint het apparaat te scannen en er verschijnt een hele reeks cijfer/letter combinaties waarmee het vervolgens geen verbinding zegt te kunnen maken.
Ik woon in een flat. Probeer ik per ongeluk op deze manier met mijn buurvrouw haar apparaten te koppelen?.
icon

Beste antwoord door Erik_ 25 januari 2018, 18:36

Ik denk ook dat dit andere apparaten in de omgeving zijn die bluetooth hebben. Het bereik van bluetooth varieert afhankelijk van de kracht van de zender. Meestal ligt het op een meter of tien. Hoewel het, met een opgevoerde zender, verder kan komen, verwacht ik toch dat je voornamelijk je eigen apparaten ziet.

Verbinden zal alleen lukken als een apparaat ook ingesteld is om vreemde connecties te accepteren zonder wachtwoord. Dus je zal, over het algemeen, niet ineens verbonden zijn met een vreemd apparaat.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Daar zie je Bluetooth MAC adressen. Dat zijn waarschijnlijk gewoon andere apparaten die ook bluetooth hebben.
Reputatie 7
Badge +27
Ik denk ook dat dit andere apparaten in de omgeving zijn die bluetooth hebben. Het bereik van bluetooth varieert afhankelijk van de kracht van de zender. Meestal ligt het op een meter of tien. Hoewel het, met een opgevoerde zender, verder kan komen, verwacht ik toch dat je voornamelijk je eigen apparaten ziet.

Verbinden zal alleen lukken als een apparaat ook ingesteld is om vreemde connecties te accepteren zonder wachtwoord. Dus je zal, over het algemeen, niet ineens verbonden zijn met een vreemd apparaat.

Reageer