Bluetooth probleem android 4.1.2

• 20 maart 2013
  • 3 reacties
  • 8382 keer bekeken

Na de update naar android 4.1.2 op een samsung galaxy SII heb ik ernstige Bluetooth problemen. De carkit verbinding wordt elke 20 seconden verbroken en opnieuw gemaakt. Ik kan daardoor niet meer handsfree bellen in de auto en dat levert problemen en gevaar op. Ook na een factory reset van de telefoon is het niet opgelost. Hoe is dit op te lossen? Het probleem wordt heel veel in forums genoemd, maar een echte oplossing zie ik nergens.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Ik zou je vraag ook zeker even op een Samsung forum stellen (wedden op meerdere paarden 🙂 Daar zitten vast ook de experts van Samsung zelf. Zeker als het probleem vaak voor komt, zijn ze waarschijnlijk met een patch of update bezig. 

Reputatie 6
Badge +2
Mensen denken bij bluetooth problemen vaak dat het aan het telefoontoestel ligt. Vaak is de carkit het probleem. Zo ondersteunt die van mij geen android 4.0 of hoger en ook geen iOS6. Alleen oudere toestellen werken dan.

Vaak kan je wel je carkit updaten zodat hij het wel weer doet.

bedankt voor je antwoord alleen denk ik niet dat dit klopt. Een waarschuwing bij een update lijkt mij dan op zijn plaats.

Reageer