Beantwoord

Bluetooth verbinding hapert

  • 15 December 2020
  • 5 reacties
  • 411 keer bekeken

Toestel hapert bij een Bluetooth verbinding, kan geen muziek luisteren via Bluetooth dan hapert hij constant. Bellen gaat ook niet persoon die je spreekt stottert continu.via Bluetooth box kan je ook geen muziek spelen hapert ook. Volgens medewerker kpn is de A51 een slecht toesten met een mindere processor waardoor hij blijft hangen.?  Wat nu te doen ? Kan volgens medewerker mijn toestel ter reparatie aanbieden? Het is een nieuw toestel, waarom niet omruilen of een ander advies?

icon

Beste antwoord door Anonymous 15 December 2020, 10:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Heb je al geprobeerd de Bluetooth verbindingen verwijderen en daarna 1 toestel te verbinden? 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @leoeijk. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat dit steeds gebeurd. Gebeurd dit altijd of alleen wanneer het toestel op standby gaat?

Heb je al geprobeerd de Bluetooth verbindingen verwijderen en daarna 1 toestel te verbinden? 

Heb je dit al geprobeerd? 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels al verholpen is. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!

Dag,

 

Hier hetzelfde probleem (net als ALLE A51 gebruikers overigens). Ja alle verbindingen zijn reeds een aantal x gereset (zowel de A51 als de Airpods). Niets helpt. DE pods werken prima op andere telefoons.

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb nog even verder gezocht en kwam dit topic tegen op het Samsung Forum. Misschien heb je er iets aan. :blush: