Beantwoord

Buitenlands nummer meldt nummer niet in gebruik. Hoe kan dat opgelost worden?

  • 20 January 2019
  • 2 reacties
  • 428 keer bekeken

Badge
Daarna krijg ik 1888 die aanbiedt om het nummer tegen kosten te bellen.
Dit treedt op sinds gistermiddag. Ik bel al meer dan een jaar met dit Letse nummer en ineens is de netwerk uitschakeling voor KPN daar.
Zie: https://forum.kpn.com/vast-bellen-13/bellen-no-niet-in-gebruik-8127
Ik ben niet de eerste die dit probleem meldt. Dat is dan wel 6 jaar geleden. Mijn probleem is wel volkomen identiek.
Ik heb gevraagd aan Esther van KPN of ze kan doorgeven aan de technische afdeling of deze zelf het nummer zou kunnen bellen en dan kijken of hetzelfde gebeurt. Zo ja dan kan een netwerksearch de provider van dat nummer opleveren en zou KPN in overleg met de andere provider kunnen kijken waar het tussen hen misgaat.
Twee weten meer dan 1.
Ik ben KPN klant, al heel lang en ik wil dat ik dit nummer kan bellen met mijn mobiele telefoon omdat in mijn abonnement zit.
Wie o wie kan mij vertellen hoe ik iemand van KPN kan bereiken die dit soort technische problemen kan oplossen.
Ik ben benieuwd of er iemand iets kan vertellen.
Bij voorbaat dank.
Cees de Vrieze
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 25 January 2019, 15:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Cees, welkom hier. Ik kijk dit graag voor je na. Als ik het goed begrijp kun je een buitenlands nummer niet bereiken vanaf je KPN mobiel? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Vul onder Persoonlijke opmerkingen het nummer in dat je probeert te bellen precies zoals deze in je telefoon staat.

Ik hoor graag van je.
Reputatie 7
Badge +24
Update voor de meelezers, ik citeer Cees even. "Een dag nadat ik mijn gegevens op mijn profiel had aangevuld op jouw verzoek of de dag daarna kon ik het nummer weer gewoon bellen. Heb jij daar iets aan gedaan of is het toeval?
In ieder gevval is blijkbaar het probleem opgelost. En daar ben ik blij om.
Groet,
Cees"

Nee, niets gedaan Cees, pure toeval. Wel fijn dat alles weer werkt zoals het hoort. 🙂