Beantwoord

Camera Huawei P10 focus

Hallo allen,

Sinds korte tijd kan ik geen goede foto's meer maken met m'n Huawei P10. Het zijn hele wazige foto's en scherpstellen lukt niet.

Iemand tips?

Groet,

Wim
icon

Beste antwoord door Susan_ 30 september 2018, 10:12

Goedemorgen Wim, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat een raar probleem, waar je tegenaan loopt met je Huawei P10! Ik ben meteen even het internet op gedoken, en zie dat het veel vaker voorkomt helaas. De tips die het meest naar voren komen zijn als volgt:
- Kijk of er een software update is voor je toestel, dit kan het vaak oplossen.
- Zet de "Perfect Selfie" feature aan (via instellingen camera), neem een foto met de front camera (selfie), switch daarna switchen naar de main camera.
- Maak een back-up en zet het toestel terug naar fabrieksinstellingen.

Wil je laten weten of één van deze opties in jouw situatie heeft geholpen? Anders kijken we namelijk nog weer even verder, en moet je toestel misschien wel ter reparatie worden aangeboden.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Wim, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat een raar probleem, waar je tegenaan loopt met je Huawei P10! Ik ben meteen even het internet op gedoken, en zie dat het veel vaker voorkomt helaas. De tips die het meest naar voren komen zijn als volgt:
- Kijk of er een software update is voor je toestel, dit kan het vaak oplossen.
- Zet de "Perfect Selfie" feature aan (via instellingen camera), neem een foto met de front camera (selfie), switch daarna switchen naar de main camera.
- Maak een back-up en zet het toestel terug naar fabrieksinstellingen.

Wil je laten weten of één van deze opties in jouw situatie heeft geholpen? Anders kijken we namelijk nog weer even verder, en moet je toestel misschien wel ter reparatie worden aangeboden.
Reputatie 7
Badge +19
@Wimbuut, ik heb geen reactie meer gehad. Heeft één van de bovenstaande tips je geholpen bij het probleem met de focus van de camera?

Reageer