Beantwoord

Cashback actie

  • 16 September 2020
  • 3 reacties
  • 353 keer bekeken

ik heb 100.o0 cashback tegoed.nu blijkt daar een houdbaarheidsdatum aan te zitten.dit is niet vermeld.ik wil die 100.00 .wat nu kpn ??

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door RBxx 17 September 2020, 21:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @verhuishulp amstelveen welke cashback actie voor welk product betreft het?

Deze promotie acties hebben altijd een beperkte looptijd. Dat staat ook aangegeven op de KPN website met een verwijzing (link) naar de promotie website van de fabrikant. Daar moet je je dan registreren want het is vrijwel altijd een actie van de betreffende fabrikant. Als de aankoopperiode is afgelopen, heb je meestal nog 1-2 weken om te registreren. Maar dan is het echt voorbij, daar kan KPN ook niets aan doen.

Gaat het soms om deze actie: 

KPN promotie: Ontvang €100 Voetbalshop.nl tegoed

bij aankoop van een Samsung S20, S20+ of S20 Ultra van 10-08-2020 t/m 06-09-2020

Dan is registreren nog mogelijk t/m 20 september 

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=BYQ2Y5W2YRGUW

hallo ruud .. dank voor je reactie. aankoop 30-7-2020 van een samsung s20… gaat mij erom dat het niet vermeld is die houdbaarheidsdatum.maar die 100 bij voetbalshop is ook ok hoor… stuur de voodeelbon of code maar op..groet rinus van verhuishulp amstelveen

Reputatie 7
Badge +21

Hallo Rinus @verhuishulp amstelveen 

Ik zou je er graag aan willen helpen, maar ik ben net zoals jij gewoon forumlid en KPN klant.

Tijdens de actie stond de informatie op de KPN website met een verwijzing (link) naar de Samsung promotie website. Nu de actieperiode en registratieperiode voorbij zijn is deelname aan deze cashback helaas niet meer mogelijk. De betreffende inschrijf pagina bij Samsung is er niet meer.

Ik kan het niet mooier maken. En KPN ook niet. Het is te laat …. de actie is voorbij.

Reageer