Beantwoord

Cashback actie Samsung al verlopen?


  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Hoi! Voor mij geldt hetzelfde. A7 aangeschaft op 1 december 2018 met een cashback actie van 50 euro.
Kan er helemaal niets over vinden, zelfs niet iets over tot wanneer de actie duurde. Ik begrijp dat niet je datum van aanschaf van je apparaat voor de actie geldt, maar de datum van aanmelding voor de cashback actie. Als dat zo is, dan hadden ze dat in de KPN-winkel wel even mogen zeggen.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia_ 29 december 2018, 09:23

Beste @CBs, welkom!

Ik begrijp dat niet je datum van aanschaf van je apparaat voor de actie geldt, maar de datum van aanmelding voor de cashback actie. Als dat zo is, dan hadden ze dat in de KPN-winkel wel even mogen zeggen.
Het is een combinatie van beide eigenlijk. Als je op de volgende linkjes klikt, zie je dat zowel bij de Blue week als ook bij de Black Friday deals, binnen welke termijn je het toestel aangeschaft had moeten hebben en binnen welke termijn je vervolgens je korting kon claimen.

Als jij je toestel op de eerste aangeschaft hebt, viel jij onder de voorwaarden van de Blue week actie. Betekent dat je tot de 17e had om je toestel te registreren. Als je dat nog niet gedaan had, kan je er nu geen gebruik meer van maken 😞. Je kunt altijd nog contact opnemen met Samsung om de mogelijkheden te bekijken, maar ik verwacht dat het echt afgelopen is helaas.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Beste @CBs, welkom!

Ik begrijp dat niet je datum van aanschaf van je apparaat voor de actie geldt, maar de datum van aanmelding voor de cashback actie. Als dat zo is, dan hadden ze dat in de KPN-winkel wel even mogen zeggen.
Het is een combinatie van beide eigenlijk. Als je op de volgende linkjes klikt, zie je dat zowel bij de Blue week als ook bij de Black Friday deals, binnen welke termijn je het toestel aangeschaft had moeten hebben en binnen welke termijn je vervolgens je korting kon claimen.

Als jij je toestel op de eerste aangeschaft hebt, viel jij onder de voorwaarden van de Blue week actie. Betekent dat je tot de 17e had om je toestel te registreren. Als je dat nog niet gedaan had, kan je er nu geen gebruik meer van maken 😞. Je kunt altijd nog contact opnemen met Samsung om de mogelijkheden te bekijken, maar ik verwacht dat het echt afgelopen is helaas.

Reageer