Beantwoord

Cashback actie Samsung S20 plus 5g

  • 17 December 2020
  • 2 reacties
  • 170 keer bekeken

Op 28 november heb ik een nieuw samsung toestel gekocht de S20 plus bij de KNP winkel in Meppel. hierbij heb ik ook mijn abonnement meteen verlengt. 

Bij het toestel zat een cashback actie en naar ik nu kan lezen had ik mijn toestel hiervoor voor 13 december moeten registreren. Dit is mij echter niet verteld in de winkel. de 14e wou ik mijn toestel regsteren. maar kon hierover niets vinden.. op de 15 e heb ik contact gezocht met KPN en kreeg hierop de mededeling dat ik maar even naar Samsung moest bellen. dat het k gedaan maar die wijzen te het tot nog toe ook van de hand omdat de actie voorbij is. Fout ligt mijns inziens bij de verkoper in Meppel maar hier kan ik niet terecht omdat de winkel voorlopig dicht is.  hier kan ik dus geen verhaal halen. 

 

Ook heb ik telefonisch inmiddels 3 x contact  gehad met een KPN medewerker maar tot op heden zonder succes. Ik ben al jaren een trouwe klant van KPN en betaal voor rond de € 100,00 per maand aan abonnementen bij KPN maar vindt dat er wel heel makkelijk met dit soort problemen wordt omgegaan. 

 

Kan KPN mij hier een oplossing voor bieden. en mij alsnog gebruik laten maken van de cashback actie. om mij hierin tegemoet komen en de fout van de medewerker in Meppel herstellen?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 24 December 2020, 21:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u het toestel wel meteen mee gekregen? Daar zal dat toch wel een foldertje bijgezeten hebben over die cashback? Waarop ook die einddatum staat?

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Topper 931, welkom op ons forum en bedankt voor je bericht!

Wat leuk, een nieuw toestel! Helemaal leuk met een cashback actie. Nu moet ik je zeggen dat deze acties vanuit de leverancier - in dit geval Samsung - worden verzorgd. Zij bepalen de voorwaarden van de actie en daarmee ook de looptijd van de actie. Informatie over de voorwaarden van een actie vind je op onze website bij aanschaf van het toestel. Tevens sturen wij deze informatie nog eens per e-mail toe met de bevestiging. Deze ontvang je ook als je jouw abonnement in de winkel verlengd. Het is jammer dat mijn collega in de winkel je niet heeft geïnformeerd, maar je bent ook nog op een andere manier geïnformeerd over de actie. Daar het een actie vanuit Samsung betreft, kan ik je hier helaas niet verder bij helpen, sorry.