Vraag

Claim toestel wel beloven niet nakomen

  • 4 May 2020
  • 2 reacties
  • 88 keer bekeken

Inmiddels 9 dagen terug claim ingediend 3n goedgekeurd

 

3/4 keer word er gezegt dat ik in d3 loop van de dag mail krijg voor het maken van een bezorgafspraak de volgende dag dat antwoord gevem ze naar mijn mening alleen maar om van je af te zijn

 

Zaterdag vrij genomen want heb de telefoon nodig voor mijn bedrijf ( vandaar ook goed verzekerd zodat ik noet langer als 24 uur zonder telefoon zou zitten) vrijdagavond nog geen mail voor bezorgafspraak

Zaterdag kwaad opgebeld kreeg als antwoord dat de s10+ eerst niet op voorraad was tijdens gesprek nog keer kijken en jawel op voorraad hij zou hem voor me selecteren en dan eindelijk op maandag zou ik weer bereikbaar zijn

 

Zondagavond weer geen mail voor bezorgafspraak

Maandagochtend weer bellen en wat wwatkrijg ik te horen nee sorry meneer miet op voorraad wtf zaterdag was hij nog voor me geselecteerd ik zou hem vandaag binnen kunnen krijgen en nu zeggen jullie niet op voorraad 

 

Stel ik de vraag wanneer kan ik hem wel verwachtten kreeg ik als antwoord hebben we geen inzicht in ik weet het niet

 

Oke ik heb telefoo  nodig en alternatief wat aangeboden was vorige week was huawei p30 pro wou ik niet maar nu moet t maar want anders heb ik helemaal niks

 

En weer krijg ik te horen nee sorry niet op voorraad kan ik u nu niet aanbieden

 

Oke wat kun je me wel aanbieden wat gelijkwaardig is zoals beschreven staat bij afsluiten van verzekering

Nou niks sorry meneer ik zou klacht indienen maar we kunnen u nu op dit moment geen alternatief aanbieden

 

Oke wanneer zou ik iets kunnen krijgen zodat ik weo weer bereikbaar ben?

Dat kan ik u niet vertellen meneer daar heb ik geen inzicht in maar ik raad u aan een klacht in te dienen 

Oke klacht indienen die keer ma 10 dagem in behandeling word genomen wtf nog eens 10 dagen wachten zeker?

 

1 dikke vette aanfluiting die kpn toestelverzekering een Stel oplichters met hun valse beloftes en voorwaarden

 

Einde van de maand wel ff factuur sturen voor de niet geleverde diensten

 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Vul vast het profiel helemaal aan, zodat medewerkers van KPN u beter kunnen antwoorden. Let op! Door drukte kan dit enkele dagen duren.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Wdh92, welkom! Wat een ontzettend vervelende situatie, dit! Het vervelende is dat wij als klantenservice geen inzage hebben in de claims die bij de claimsdesk liggen. Deze verzekeringstak is echt iets wat buiten ons gaat. Ik kan je er dan ook niet verder bij helpen :-(. Wel zag ik dat bij het indienen van een klacht aangegeven wordt dat er binnen twee werkdagen contact opgenomen wordt. Dat is toch al iets anders dan tien dagen. Ben jij inmiddels geholpen?