Beantwoord

COMPLIMENTEN ESMEE EN RIK

  • 15 January 2020
  • 1 reactie
  • 137 keer bekeken

Ik wil via deze weg ESMEE en RIK ontzettend bedanken van het KLANTENSERVICE Toestel schade verzekering, met hun hulp, geduld en betrokkenheid van mijn toestel die tot 2 keer aan toe niet geleverd werd door Dynalogics.

 Ik was niet altijd even vriendelijk gebleven aan de telefoon en hing elke dag aan de lijn met één van die twee. Maar zij hebben dit heeel netjes, professioneel en super vriendelijk afgehandeld. Echt mijn complimenten aan jullie 2. En natuurlijk ook een big thumb up aan de collega die achter de schermen alles uit moest zoeken. 

Ik ben over het algemeen niet echt tevreden met Kpn, maar Jullie zijn Toppers!!! 

Nogmaals Bedankt! 

 

Mvg, 

Audrey Loppies

 

 

icon

Beste antwoord door Nadia 17 January 2020, 09:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hey @COMPLIMENTEN, wat een ontzettend hartverwarmend bericht. Dank dat je de moeite hebt genomen om mijn collega's Esmee en Rik op deze manier te bedanken. Heel lief van je! Dat zien we niet altijd 🙂 Zo te lezen hebben deze toppers ontzettend hun best gedaan om jouw te helpen, dat is fantastisch. Ik ga proberen om Esmee en Rik te vinden, zodat ze jouw bericht ook lezen. Dat wordt erg gewaardeerd :green_heart:   

Reageer