Beantwoord

Contact LG en KPN over tv

  • 11 May 2020
  • 9 reacties
  • 176 keer bekeken

Badge

Ik had de tv wel willen hebben, ik bel al dagen met LG hierover en heb meerdere emails verstuurd naar lge.com. Van kpn hoorde ik niets over een wijziging en ivm corona zijn ze totaal niet bereikbaar. Heel slechte service van KPN, of LG. De telefoon ontving ik op 2 mei en ik mailde direct mijn gegevens naar het opgegeven adres. Ik ben wel blij met de telefoon.

 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 3 June 2020, 08:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge

Hoe wist je dat de actie voor de tv niet doorging?

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @J.F.wedemeier, welkom op het forum! Ik moet zeggen dat deze actie mij niet bekend voorkomt. Ik zie, in het topic waar we jouw bericht van hebben losgemaakt, dat het wel een daadwerkelijk bestaande actie lijkt. Ik heb wat navraag uitstaan. Wil jij ondertussen je forumprofiel invullen? Dan kan ik ook nog even specifiek naar je bestelling kijken. 

Badge

Beste Erik, ik heb mijn forumprofiel aangevuld en ik heb de foto van de advertentie uit de Telegraaf gebruikt als profielfoto. Kun je er zo wat mee? Via LG kwam ik niet verder. Wel heb ik alle gegevens opgestuurd naar het genoemde e-mailadres lifeis.good@lge.com Volgens LG moest dat naar promotions@lge.com maar daar was ook niets bekend. Ik heb me suf gebeld en gemaild voor extra informatie. Blijkbaar moest het via KPN, maar alleen op het moment dat ik de tekefoon bestelde, was de aktie zichtbaar. Na 3 mei was er niets meer over te vinden.

 

Badge

ik had de foto’s hier niet moeten plaatsen, kun je ze verwijderen?

Badge

Ik kon de foto’s met privé informatie gelukkig zelf verwijderen. Hierbij wel de foto van de advertentie in de Telegraaf.

 

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @J.F.wedemeier. Ik heb inmiddels duidelijkheid ook over de actie. Dit is inderdaad een bestaande actie. Je had je, uiterlijk 16 mei, moeten registreren via een formulier op www.lgpromotions.nl. Heb je dat ook gedaan? Zo ja, dan zou je van daaruit verder bericht moeten krijgen en wordt de tv binnen 8 weken geleverd. Zo niet, laat het zo snel mogelijk even weten, dan kijk ik of wij nog kunnen bemiddelen dat je alsnog mee kunt doen. 

 

 

Duidelijke melding. Ik heb het toestel wel aangeschaft. Ik zie dan ook dat de 128GB versie die ik heb gekocht, veranderd is in een 256GB vandaag zonder TV. 

 

Met het oog op de 2 jaar verplichte garantie in de EU en de specs die high end zijn en het enige high end toestel is met 3,5mm jack, is er weinig te kiezen als je hierin iets wil doen. Met 2 schermen is het het enige toestel waarbij je 1 volledig scherm beschikbaar houd om te kijken terwijl je op de andere typt. 

 

Het enige nu is, wennen :)

@GKAVB, ik zie dat wij niet inhoudelijk gereageerd hebben op jouw bericht van ongeveer twee weken geleden in dit topic. Vandaar dat ik je nu hier even tag. De actie is niet geschrapt. Zie wat ik hierboven de quote schreef. Als jij je geregistreerd hebt via die site, dan komt het in orde. Als je dat niet gedaan hebt, vul dan je forumprofiel in en reageer hier z.s.m. Dan kan ik voor jou ook kijken of we kunnen bemiddelen.

Badge

Goedemiddag,

 

volgens de advertentie moest ik de gegevens mailen  naar lifeis.good@lge.com dat heb ik gedaan. Ik heb ook gebeld met LG, zijkenden de aktie en het e-mail adres niet en ik moest de overzichten sturen naar promoties@lge.com. Van beide berichten hoorde ik niets meer. Ik heb diverse keren gebeld met LG en Kpn, maar niemand kon me helpen, wat moet ik nu doen? Over registreren heb ik nooit iets gehoord.

Mvg

aw

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Dan ga ik het hier uitzetten, @J.F.wedemeier. Ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug! 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb inmiddels van mijn collega begrepen dat LG dit rechtstreeks met jou heeft opgepakt, J.F. Wedemeier.