Beantwoord

Contacten kwijt na vervangen simkaart

  • 10 February 2019
  • 1 reactie
  • 298 keer bekeken

Hallo,
Tijdens mijn verblijf in Gambia heb ik een Gambiaanse simkaart gebruikt. Ik had geen contacten tijdens mijn verblijf, want ik dacht dat ik dat op mijn Nederlandse simkaart had gezet. Nu ben ik weer terug en heb ik mijn eigen simkaart weer in gebruik, maar zonder contacten. Nou ja, nog een paar die ik op mn gmail had gezet. Ik heb trouwens een Samsung A5 2017

Alvast bedankt,
Sylvia
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 12 February 2019, 12:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Sylvia! Ik heb hier niet echt een oplossing voor. Als je jouw contacten op de simkaart hebt gezet, dan zouden die weer ingeladen moeten worden zodra je die simkaart weer in je telefoon stopt. Als ze nu allemaal weg zijn, dan heeft de telefoon toch ergens je contacten gewist. Die kunnen wij niet terughalen. Wellicht dat je nog de telefoon kunt verbinden met je computer en dan met de telefoonsoftware die Samsung vaak heeft ze nog ergens uit een prullenbak kunt vissen. Maar als dat ook niet kan, dan zit er helaas niets anders op dan ze handmatig weer in te voeren. Je geeft aan dat je Gmail hebt, je zou ook Google Contacts kunnen gebruiken. Je kunt dan altijd, overal, bij je contacten.