Beantwoord

De ander kan mij niet meer horen na 1 of 2 minuten bellen

  • 30 March 2020
  • 11 reacties
  • 129 keer bekeken

Ik heb geregeld dat tijdens het mobiel bellen de ander mij niet meer kan horen. Ik hoor hun wel nog.
In het begin gaat het goed. Gebeurd pas na 1 of 2 minuten bellen en ook niet altijd.

 

icon

Beste antwoord door Sandraatje 6 April 2020, 12:43

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Sandraatje ,

Dan is het hoog tijd voor een nieuwe telefoon. Ik vermoed dat reparatie van zoiets best lastig is. 

Dat hoop ik toch niet. Deze is pas 5 maanden oud. Bij Telfort nooit geen last van gehad..

 

Reputatie 7
Badge +28

Dan heb je nog garantie. Ik zou ermee teruggaan naar de winkel. 

Dit is dus volgens jou echt een probleem van de telefoon. Niet van bv de simkaart?

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Sandraatje en welkom op het forum! Wat gek dat dit gebeurt. :confused: Wat als je via Whatsapp belt bijvoorbeeld, gaat het dan wel goed, of valt het geluid ook weg? Heb je je toestel al eens opnieuw opgestart sinds dit gebeurt? 

Ik bel nooit via Whatsapp. En uiteraard heb ik vaker mijn toestel opnieuw opgestart..

Reputatie 7
Badge +17

Top dat je dit al geprobeerd hebt. Zou je het bellen via Whatsapp eens willen testen als je met de wifi verbonden bent? Zo kunnen we namelijk testen of het in het toestel fout gaat en deze inderdaad gerepareerd moet worden, of dat het toch iets in de verbinding met het mobiele netwerk is. 

Dat ga ik proberen

Reputatie 7
Badge +25

Laat maar weten wat de uitkomst is @Sandraatje. Als een nieuwe simkaart de oplossing is, dan regelen we dat natuurlijk. Je zou ook de simkaart in een ander toestel kunnen testen mocht je die mogelijkheid hebben. Dan kun je ook goed de simkaart of het toestel uitsluiten...

Bedankt voor het meedenken. 

Het ligt helaas aan het toestel. Ik ga met het toestel terug..

Reputatie 7
Badge +25

Ah dat is wel balen zeg… Succes! Als er later nog vragen zijn, dan weet je ons te vinden.

Reageer