Deze apparaten krijgen Android 8 / Oreo

Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 7
Ik geef je groot gelijk Dennis, het is echt te gek voor woorden dat die leveranciers zo snel stoppen met het leveren van updates voor hun hardware.
Reputatie 7
Badge +16
wjb schreef:

Ik geef je groot gelijk Dennis, het is echt te gek voor woorden dat die leveranciers zo snel stoppen met het leveren van updates voor hun hardware.

Ik ga morgen met Huawei bellen. Dit is echt absurd! Deze telefoon is nog geen eens 2 jaar oud! Ze denken zeker dat ik een geldboom in de tuin heb! ?
Reputatie 7
Badge +16
wjb schreef:

@wjb, ik heb inmiddels contact gehad met Huawei. En het zit er niet in dat ik de Android 8 krijg. Verder had die medewerker de Huawei P10 Plus, en die heeft Android 8 en dan krijgt ie nog Android 9, maar Android 10 krijgt hij ook niet meer vertelde die mij. En dan heb je een toestel van 4 à 500 euro! 😞 Absurd gewoon. Dan zou het in houden dat je na 2 jaar een nieuwe moet kopen. En die van mij is nog geen eens 2 jaar uit. (Huawei P9) 😱 😡
Reputatie 7
Badge +13
vanaf vandaag is voor Galaxy S8+ SM-G955F de Android 8 ( G955FXXU1CRB7 - PHN Netherlands )
te downloaden

Reageer