Beantwoord

Doorschakelen samsung s5 lukt niet meer

  • 11 March 2019
  • 4 reacties
  • 1132 keer bekeken

Sinds een paar dagen lukt het niet meer om mijn samsung s5 door te schakelen. Of wel me werk mobiel bij in gesprek door te laten schakelen naar me privé nummer. Beide zijn van KPN.
Ik heb het geprobeerd met diverse * code en via de telefoon zelf via instellingen en dan doorschakelen.

Ik krijg steeds het bericht
Kan gegevens niet lezen
Onverwachte reactie van netwerk

Wie kan me helpen om hem weer doorgeschakeld te krijgen naar me privé nummer.
icon

Beste antwoord door Ladyflevo 14 March 2019, 20:51

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Ladyflevo, welkom op het forum!

Er kunnen een paar dingen aan de hand zijn, die in dit topic worden benoemd: Doorschakelen mobiel nummer lukt niet meer, help? | KPN Community. In dat geval ging het om een 'dialer app' die dit onmogelijk maakte.

De S5 ondersteunt (in ieder geval op het KPN netwerk) nog geen 4G bellen, tenzij de website nog niet is bijgewerkt. Wat hoor je als je ##21#[groene beltoets] belt? Kun je jouw adresgegevens en klantnummer/06-nummer nog toevoegen aan je profiel? Dan controleer ik of er aan onze kant iets niet goed staat.
Hallo joran

Dank je voor je reactie. Gegevens zijn bij gewerkt op me profiel.

Maar als ik dat ##21# bel krijg ik te zien oproepen doorschakelen verbindingsproblemen of ongeldige mmi_code onvoorwaardelijk voor alle basisservice.
Reputatie 7
Badge +28
Dank! Er staat nu alleen een doorschakeling naar een 06-nummer ingesteld indien je in gesprek bent. Kun je voor de zekerheid eens controleren of het wel werkt om naar ##002[groene beltoets] te bellen? (iets minder hekjes). Dat zou betekenen dat je gebruik maakt van 4G bellen, waardoor de doorschakelingen wat anders worden. Als dat werkt wordt de doorschakeling verwijderd maar kun je die weer instellen via de VoLTE (4G bellen) opties in het overzicht hieronder.

Dank je wel joran.
Heb het getest en het probleem is gelukkig opgelost.
Blij dat me telefoon weer kan doorschakelen vooral als ik aan het rijden bent.
Nogmaals bedankt voor de hulp.

Reageer