Beantwoord

downloaden van een launcher

  • 25 March 2019
  • 2 reacties
  • 260 keer bekeken

hallo, ik ben linda

Ik heb een samsung 9. ik heb een app IN launcher gesinstalleerd, na het verwijderen blijf ik bij het ontlocken met een dubbele balk met klok, batterij, wifi...de gevolgen van de app blijven zichtbaar. Kan ik het nog wel helemaal terugdraaien, zodat mijn telefoon net zo was als voor de app?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 25 March 2019, 15:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi Linda! Welkom op het forum! Wat irritant dat je hier nu last van hebt. Ik ken de app niet maar de functie er van is volgens mij dat hij het hele uiterlijk en gebruik van je telefoon verandert. Een zogenaamde launcher. Vaak moet je bij zo'n app de standaard instelling weer terugzetten.
Dat gaat meestal via het instellingen menu en dan naar de apps -> als je dan de standaard launcher weer instelt komen de veranderingen te vervallen.
Hoe dat in detail gaat kan ik je ook niet vertellen maar mijn vermoeden is dat daar ergens de oorzaak ligt.
Wie weet zijn er andere forumgebruikers die het specifieker kunnen maken.
@lindeke59 Ik heb geen reactie meer gehad. Ik ga er van uit (en hoop) dat het is opgelost. Mocht dat niet zo zijn, laat het weten! 🙂