Beantwoord

Dubbel betaald

• 15 november 2017
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Hallo,

Ik had recent een Samsung Galaxy S8 bij KPN Online gekocht. Bij de aankoop had ik ervoor gekozen om 360 euro eenmalig te betalen via iDeal, en daarna 240 over 24 maanden samen met een abonnement. Dit had ik gedaan op de 8ste van November.

Echter, toen ik op de 11de mijn toestel en bijbehorende sim kaart/overeenkomsten in ontvangst nam moest ik opnieuw 360 euro aan de deur betalen. Kan ik geld terug vragen van 1 van de 2 betalingen, en waar doe ik dat?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Erik_ 22 november 2017, 11:38

Goed nieuws, Toby, de terugbetaling van het dubbele bedrag wordt vandaag gedaan. Wanneer je het dan op je rekening hebt staan hangt van je bank af. In het beste geval morgen, maar het kan een paar werkdagen duren.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Goed nieuws, Toby, de terugbetaling van het dubbele bedrag wordt vandaag gedaan. Wanneer je het dan op je rekening hebt staan hangt van je bank af. In het beste geval morgen, maar het kan een paar werkdagen duren.
Reputatie 7
Badge +27
Hey Toby, welkom op het forum! Het is natuurlijk niet de bedoeling om dubbel te betalen voor je toestel. Een van die betalingen moet dan ook inderdaad terugbetaald worden aan je. Je krijgt een priv├ębericht van me. Reageer daarop, dan help ik je hier verder mee.

Reageer