Beste Bart of andere KPN-moderator, ik sluit graag bij deze draad aan omdat na slechts twee maanden incidenteel gebruik één van de oortjes van mijn dure Samsung Note 9 amper nog geluid geeft. Ik heb deze Note op 4 oktober 2018 bij KPN online gekocht en begrijp dat ik daardoor voor herstel en garantie niet welkom zou zijn in een KPN-winkel (in mijn geval in Almelo). Wereldwijd is op gebruikersfora te lezen dat de oorknopjes van het merk AKG, door Samsung meegeleverd, overal één en hetzelfde probleem vertonen: na verloop van tijd doet een van beide oortjes het amper of niet. Dit lijkt dus een onbetwistbare fabrieksfout te zijn. Weet KPN hiervan? Opsturen voor reparatie is onnodig tijdrovend en leidt niet tot herstel van een enkel oortje door een technische dienst. Binnen de garantietermijn ligt vervanging voor de hand. Hoe ontvang ik zo spoedig mogelijk een vervangende set oortjes van KPN? Alvast mijn dank. Maarten Olthof-Van den Eerenbeemt.
*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy