Beantwoord

'dure kwaliteitsoorknopjes' van AKG, meegeleverd door Samsung, gaan spontaan kapot

  • 2 January 2019
  • 3 reacties
  • 413 keer bekeken

Beste Bart of andere KPN-moderator, ik sluit graag bij deze draad aan omdat na slechts twee maanden incidenteel gebruik één van de oortjes van mijn dure Samsung Note 9 amper nog geluid geeft. Ik heb deze Note op 4 oktober 2018 bij KPN online gekocht en begrijp dat ik daardoor voor herstel en garantie niet welkom zou zijn in een KPN-winkel (in mijn geval in Almelo). Wereldwijd is op gebruikersfora te lezen dat de oorknopjes van het merk AKG, door Samsung meegeleverd, overal één en hetzelfde probleem vertonen: na verloop van tijd doet een van beide oortjes het amper of niet. Dit lijkt dus een onbetwistbare fabrieksfout te zijn. Weet KPN hiervan? Opsturen voor reparatie is onnodig tijdrovend en leidt niet tot herstel van een enkel oortje door een technische dienst. Binnen de garantietermijn ligt vervanging voor de hand. Hoe ontvang ik zo spoedig mogelijk een vervangende set oortjes van KPN? Alvast mijn dank. Maarten Olthof-Van den Eerenbeemt.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Bart_ 3 January 2019, 13:01

Bekijk origineel

3 reacties

KPN-moderator, ik heb deze vraag ook gisteren achter aan een andere, oude draad gesteld, maar stel hem hier opnieuw. Na slechts twee maanden incidenteel gebruik geeftéén van de oortjes van mijn dure Samsung Note 9 amper nog geluid. Ik heb deze Note op 4 oktober 2018 bij KPN online gekocht en begrijp dat ik daardoor voor herstel en garantie niet welkom zou zijn in een KPN-winkel (in mijn geval in Almelo). Wereldwijd is op gebruikersfora te lezen dat de 'dure kwaliteitsoorknopjes' van het merk AKG, door Samsung meegeleverd, overal één en hetzelfde probleem vertonen: na verloop van tijd doet een van beide oortjes het amper of niet. Dit lijkt dus een onbetwistbare fabrieksfout te zijn. Weet KPN hiervan? Opsturen voor reparatie is onnodig tijdrovend en leidt niet tot herstel van een enkel oortje door een technische dienst. Binnen de garantietermijn ligt vervanging voor de hand. Hoe ontvang ik zo spoedig mogelijk een vervangende set oortjes van KPN? Alvast mijn dank. Maarten Olthof-Van den Eerenbeemt, (...)
Reputatie 7
Badge +20
Dag Arnoud en welkom, hier op het Forum. Ik heb je beide vragen even bij elkaar geplaatst, voor het overzicht. Wat zonde dat je koptelefoons het begeven hebben. Ik heb zelf geen weet van een fabricagefout in deze, maar je kunt dit zeker bij ons melden. Je hoort ook gewoon bij één van onze winkels terecht te kunnen. Het is wel zaak dat je je aankoopbewijs meeneemt en dan zul je zeker geholpen worden.
Reputatie 4
Badge +2
deze fout komt vaker voor. massaproductie...
zelf heb ik twee paar hier zonder problemen.
zet dit probleem in het samsung forum.
krijg je vaak snel een oplossing.
een lader die bv niet meer snel oplaadt krijg je een nieuwe voor opgestuurd. denk dat dat ook kan met de akg oordoppen.

Reageer