Beantwoord

E Mail verbinding maken

• 3 oktober 2018
  • 9 reacties
  • 142 keer bekeken

Ik ben nu al een jaar aan het proberen om E mail ook op mijn Huawei G 7 te installeren, Jammer het lukt steeds niet. wat is er mis of doe ik fout?
Groetjes.
icon

Beste antwoord door Marina_ 18 oktober 2018, 14:11

Hoi Rina van Roij, Op ons forum heb ik geen reactie meer van je gehad op mijn vraag. Probeer je het e-mailadres van OnsBrabantNet toe te voegen bij de instellingen? of het KPN e-mailadres? Het is namelijk de bedoeling dat je het e-mailadres van KPN toevoegt aan de instellingen, niet het OnsBrabantNet e-mailadres. Ik kan deze instellingen dan met je doornemen, maar ik weet niet of dit al eens met je door is genomen. Ik zie je antwoord graag tegemoet. Zou je daarnaast ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) en kort willen toelichten wat er al geprobeerd is? Wanneer je al zoveel geprobeerd hebt, dan snap ik dat je er een raar gevoel door krijgt. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat er geen oplossing is en wil daarom samen met jou ervoor zorgen dat we het alsnog voor elkaar krijgen.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +6
@Rina van Roij,

misschien dat je met deze handleiding verder komt?

De mailinstellingen van KPN kun je hier vinden.

Mocht het hiermee niet lukken, dan graag even aangeven waar het mis gaat.

Succes,

Timo
Hallo Timo,
Ik kon nu ook niet verder als stap 7 Àccount instellen.
Krijg de melding `Kan niet voltooien Verificatiemethoden worden niet ondersteund door de server.
In het verleden toen ik nog bij onsbrabantnet was, had ik wel E Mail op de mobiel.

Groetjes Rina
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Rina, Wat lastig dat het niet lukt. Probeer je het e-mailadres van OnsBrabantNet toe te voegen bij de instellingen? of het KPN e-mailadres?
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen bericht meer van je gehad Rina. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
Hallo Marina,
Wat ik ook probeer, ik kom niet verder. En KPN en ons brabantnet geprobeerd maar niets helpt. Is om moedeloos te worden. Krijg een anti gevoel over KPN.
Groet Rina..
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Rina van Roij, Op ons forum heb ik geen reactie meer van je gehad op mijn vraag. Probeer je het e-mailadres van OnsBrabantNet toe te voegen bij de instellingen? of het KPN e-mailadres? Het is namelijk de bedoeling dat je het e-mailadres van KPN toevoegt aan de instellingen, niet het OnsBrabantNet e-mailadres. Ik kan deze instellingen dan met je doornemen, maar ik weet niet of dit al eens met je door is genomen. Ik zie je antwoord graag tegemoet. Zou je daarnaast ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) en kort willen toelichten wat er al geprobeerd is? Wanneer je al zoveel geprobeerd hebt, dan snap ik dat je er een raar gevoel door krijgt. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat er geen oplossing is en wil daarom samen met jou ervoor zorgen dat we het alsnog voor elkaar krijgen.
Hallo Marina,
Ik heb kpn email adres maar helaas, Om moedeloos te worden. De gevraagde gegevens zijn ingevuld.
Gr. Rina
Hallo Marina,
Niet te geloven, maar na tig keer proberen is het me gelukt en heb ik e-mail op mijn mobiel.
Dank voor het meedenken.
Gr. Rina.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Rina! Wat super fijn dat het je eindelijk gelukt is 😃 Hoe heb je het nu voor elkaar gekregen? Als je nog ergens vragen over hebt, laat je het dan ook weten?

Reageer