Beantwoord

E-mail werkt niet op WiFi

• 17 november 2018
  • 3 reacties
  • 456 keer bekeken

Ik heb precies dezelfde foutmelding. Sinds vrijdag overgestapt naar kpn en nu doet van geen enkel toestel geen enkel mailaccount het via wifi??

Wifi uit... dan worden alle mails via google en hotmail etc gewoon gesynchroniseerd...

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door RonJaco 18 november 2018, 11:45

Ik heb inmiddelrs het probleem opgelost door met een andere mailapp te gaan werken. Lijkt erop dat de standaard mailapp van Samsung niet werkt via het wifinetwerk van kpn (ongeacht of het gmail of hotmail en wiens toestel het was bij ons in het gezin). Met de outlok mailapp werkt het nu wel! Wel jammer dat de helpdesk van KPN dit niet in hun scripts heeft staan, had me een uur bellen en 3 uur van alles uitproberen gescheeld 🤨
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Goedemorgen @RonJaco. Welkom op het Forum en bij KPN! Wat vervelend dat geen enkel e-mailaccount meer werkt via WiFi. Welk e-mailadres gebruik je? Heb je het e-mail adres ingesteld als Pop of IMAP? Vul je ook gelijk je gegevens in op het KPN Forum profiel?
Ik heb inmiddelrs het probleem opgelost door met een andere mailapp te gaan werken. Lijkt erop dat de standaard mailapp van Samsung niet werkt via het wifinetwerk van kpn (ongeacht of het gmail of hotmail en wiens toestel het was bij ons in het gezin). Met de outlok mailapp werkt het nu wel! Wel jammer dat de helpdesk van KPN dit niet in hun scripts heeft staan, had me een uur bellen en 3 uur van alles uitproberen gescheeld 🤨
Reputatie 7
Badge +16
Wat goed om te lezen dat je het probleem inmiddels al zelf hebt opgelost. Wel vreemd dat het niet werkt via WiFi op de standaard e-mail app van Samsung. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer