Beantwoord

E-mail werkt niet op wifi

  • 8 August 2019
  • 4 reacties
  • 284 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. Op thuisnetwerk KPN (ben nieuwe klant) werkt mijn emailaccount van live.nl niet meer via apps (noch op Lenovo, noch op Nokia), ook niet als ik een andere app gebruik, zoals Outlook. Melding: 'geen verbinding met server'. Nooit eerder problemen gehad en heb het dus alleen bij mijn wifi thuis van KPN. Via jullie mobiele netwerk geen probleem.

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Ingrid0 10 August 2019, 15:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hey Ingrid, welkom op het forum! Wat een vreemd probleem. Als je probeert in te loggen (op de Lenovo of de Nokia) via de live.nl website, lukt dat wel?
Ja, via de website wel. Ik heb nu ook een app gevonden die (voor nu) werkt. Was er wel een avond zoet mee. Heb dit nooit eerder gehad.
Reputatie 7
Badge +30
Heel bijzonder. Ik kan ook zo niets bedenken wat hier de oorzaak van was. Fijn dat het met een ander app uiteindelijk gelukt is om weer te kunnen inloggen. Misschien was het toch een probleem vanuit live.nl dat daar wat mis ging.
Nee, ligt niet aan live. Probleem ontstaan sinds KPN en andere app werkt nu nog steeds terwijl altijd heeft gewerkt. Maar goed, nu met andere app opgelost.