Ik heb hetzelfde probleem. Op thuisnetwerk KPN (ben nieuwe klant) werkt mijn emailaccount van live.nl niet meer via apps (noch op Lenovo, noch op Nokia), ook niet als ik een andere app gebruik, zoals Outlook. Melding: 'geen verbinding met server'. Nooit eerder problemen gehad en heb het dus alleen bij mijn wifi thuis van KPN. Via jullie mobiele netwerk geen probleem.
*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Hey Ingrid, welkom op het forum! Wat een vreemd probleem. Als je probeert in te loggen (op de Lenovo of de Nokia) via de live.nl website, lukt dat wel?
Heel bijzonder. Ik kan ook zo niets bedenken wat hier de oorzaak van was. Fijn dat het met een ander app uiteindelijk gelukt is om weer te kunnen inloggen. Misschien was het toch een probleem vanuit live.nl dat daar wat mis ging.
Nee, ligt niet aan live. Probleem ontstaan sinds KPN en andere app werkt nu nog steeds terwijl altijd heeft gewerkt. Maar goed, nu met andere app opgelost.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.