Beantwoord

Ean code s10 pre order galaxy buds

  • 6 April 2019
  • 10 reacties
  • 1270 keer bekeken

Beste, ik wil mijn galaxy buds die ik bij mij pre order samsung galaxy s10zou krijgen bestellen. Alleen de ean code die ik op moet geven tijdens het bestellen klopt niet. Samsung geeft aan dat mijn telefoon geen recht heeft op de buds.

Hoe kan dit?

Groet, melvin
icon

Beste antwoord door Marina_ 8 April 2019, 11:20

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Melvin, Welkom op het forum. Goed dat je de vraag hier stelt. Een nieuwe telefoon is altijd leuk, al helemaal als je er ook nog eens iets cadeau bij krijgt 😃 Bij de Samsung S10 en S10+ die in de periode van 20 februari tot en met 7 maart is besteld, ontvang je wireless Galaxy Buds t.w.v € 149,- cadeau! Je geeft aan dat het EAN nummer die je opgeeft niet klopt. Heb je het toestel wel tussen 20 februari en 7 maart besteld bij ons? Heb je geprobeerd het nummer in te voeren zonder spaties?
De telefoon is inderdaad in die periode besteld. Ik heb op de site van samsung gekeken naar de geldige ean codes. De mijne staat daar niet tussen, met of zonder spaties.

De periode om de buds aan te vragen verloopt echter morgen. Ik had ook al telefonisch contact opgenomen er is mih toen toegezegd dat ik vorige week een reactie zou krijgen.
Reputatie 7
Badge +19
Een EAN-code is een unieke code die bestaat uit alleen cijfers (zonder spaties, streepjes etc.) en start altijd met een 88 of 87. Je kunt de EAN-code vinden op de verpakking van je toestel. Zie voorbeeld. Ik kan je alleen maar adviseren om de EAN code die vermeld staat op de verpakking van je toestel nog eens in te vullen op het formulier voor de Galaxy Buds actie.


Beste Marina,

Dank voor je antwoord, helaas lost dit mijn probleem niet op. Ik heb het meerdere keren geprobeerd en ik weet wat een ean code is. Het probleem is, ik heb een telefoon besteld in de actieperiode. De telefoon die ik gekregen heb staat niet op de lijst met ean nummers die samsung op de website heeft staan. Waarschijnlijk hebben jullie dus een verkeerde uitgeleverd.
Reputatie 7
Badge +19
Waar heb je het toestel besteld? Ben je in de winkel geweest, heb je het toestel online bij KPN besteld of bij één van onze externe partners zoals Mediamarkt? Zou je de EAN code willen vermelden in je forumprofiel bij opmerkingen en zou je in hetzelfde profiel je 06-nummer, klantnummer mobiel abonnement willen invullen? Hopelijk kan ik nagaan waarom het EANnummer niet klopt.
Het toestel is bij jullie webshop besteld op 28 februari. Alle gegevens zijn in mijn profiel verwerkt. Ik hoop dat jullie kunnen achterhalen wat er niet goed is gegaan. Zou graag de buds willen bestellen.
Reputatie 7
Badge +19
Ik zie geen bijzonderheden rondom je bestelling en het EAN nummer. Ik kan geen poging wagen om ze voor je aan te vragen, omdat het via de Samsung member app gaat. Je zou nog eens contact kunnen zoeken met Samsung Support. Misschien weten zij waarom de EAN code niet herkent wordt.
Beste Marina,

Ik bestel een telefoon bij jullie webshop in een periode dat ik de buds erbij zou krijgen. Jullie leveren een product uit waarbij er geen recht is op de galaxy buds. Zoals je kunt zien in de afbeelding wijkt mijn ean code af van de ean code welke recht geeft op de galaxy buds. Nu stuur jij me naar Samung. Hoe kan het dat ik als klant dit zelf op moet lossen? Ik schaf simpelweg een telefoon aan waarbik ik recht heb op de buds. Ik hoop dat jullie dit kunnen oplossen. Vorige week heb ik ook al telefonisch contact opgenomen, toen werd het doorgestuurd naar een productmanager. Ik zou vorige week nog een reactie krijgen dit is niet gebeurd. Wanneer lossen jullie mijn probleem op?

Reputatie 7
Badge +19
Kun je toelichten wat er niet overeenkomt? Je hebt een Samsung Galaxy S10 128GB, Prism Black van ons ontvangen. De EAN Code die je hebt ingevuld in je forumprofiel komt overeen met de EANcode van je toestel die in het overzicht vermeldt wordt. Je hebt de earbuds aangevraagd via de Samsung Members app, je hebt je overeenkomst opgestuurd en toen heeft Samsung specifiek aangegeven dat de EAN code verkeerd is?


Reputatie 7
Badge +19
@Melvinversluis Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het geregeld is. Anders weet je ons te vinden!

Reageer