Vraag

een toestel niet los kopen bij twee winkels van kpn

  • 29 February 2020
  • 2 reacties
  • 119 keer bekeken

Ik ben naar Groningen geweest om een Samsung S10e groen van kleur te kopen bij 1 van jullie winkels te Groningen. 

1 in de Herestraat. En 1 aan  de Kieler Bocht. 

Bij de 1 was t niet op voorraad en kreeg ik tehoren dat t model werd vervangen door de lite versie ofzo. Die is te groot. Wij willen een compact toestel hebben reeds. 

Bij de anders kreeg ik hem niet mee ten zij ik mijn abonnement voor 2 jaar zou verlengen. Nu is mijn abonnement nog wel een pak weg een jaar van toepassing. Maar die van mijn vrouw niet. Maar die wilde hem zo graag. Nu weet ik ook dat als ik hem los zou kopen dat ik wel meer moet betalen. 

Mijn vraag is gewoon waarom doen ze zo moeilijk? Zo lopen de klanten toch weg. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ik reageer er zelf eventjes op. Schandalig want ik ben er ook weggegaan. En hem elders gekocht. Zo ga je niet met klanten om. En ik weet niet hoe jullie(kpn) t ziet. Geld is geld. Punt

En daar kunnen de mensen blijkbaar ook geen antwoord op geven. Op t forum

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @stefanv bedankt voor je bericht en je signaal! Ik kan me voorstellen dat je niet tevreden bent over deze ervaring. Ik zal dit intern ook doorgeven want dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Om in de winkel een toestel te kopen hoef je niet te verlengen maar wordt helaas wel een toeslag in rekening gebracht.