Beantwoord

email account op Huawei Y6 2017

Het lukt mij niet om een email account in te stellen op mijn Huawei Y6 2017.
Ik denk dat er iets mis gaat met gebruikersnaam en of wachtwoord.
Een vraag: Wat is het verschil tussen een E-mailadres en een Gebruikersnaam?
Als ik via webmail naar mijn mailbox ga, dat werkt prima.
Is mijn wachtwoord dat ik voor webmail gebruik, hetzelfde dat ik moet gebruiken voor een emailaccount in te stellen op de Huawei?
Ik krijg de boodschap terug: kon niet verbinden met server, als ik SSL/TLS (alle certificaten accepteren) aanvink.
Als ik SSL/TLS aanvink, dan krijg ik de boodschap: kan geen verbinding met de server maken vanwege een niet-vertrouwd of ongeldig certificaat.
(Op de Y6 kan ik niet SSL of TLS kiezen)
Ik weet het niet meer, HELP a.u.b.
mvg
Hans Klunder
icon

Beste antwoord door Justin_ 25 januari 2018, 10:45

Hoi gnoerd, welkom op het forum! Balen dat dit niet lukt. 😞

Om je vraag te beantwoorden: er is geen verschil tussen je e-mailadres en gebruikersnaam. Het wachtwoord dat je op jouw Huawei moet gebruiken is inderdaad hetzelfde wachtwoord als waarmee je inlogt op de webmail.

Kijk eens op deze pagina voor de juiste instellingen: 'KPN e-mail: Overzicht mailserver instellingen'

Kun je misschien ook screenshots plaatsen van jouw huidige instellingen? Maak dan wel jouw e-mailadres onzichtbaar. 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +22
Hoi gnoerd, welkom op het forum! Balen dat dit niet lukt. 😞

Om je vraag te beantwoorden: er is geen verschil tussen je e-mailadres en gebruikersnaam. Het wachtwoord dat je op jouw Huawei moet gebruiken is inderdaad hetzelfde wachtwoord als waarmee je inlogt op de webmail.

Kijk eens op deze pagina voor de juiste instellingen: 'KPN e-mail: Overzicht mailserver instellingen'

Kun je misschien ook screenshots plaatsen van jouw huidige instellingen? Maak dan wel jouw e-mailadres onzichtbaar. 🙂

Reageer