Beantwoord

Factuur mbt aanschaf laatste Samsung voor mijn 06-nummer

• 5 januari 2018
  • 5 reacties
  • 143 keer bekeken

Graag ontvang ik de factuur, waarop de laatste aankoop (medio 2015?) staat vermeld van de Samsung A3 op nummer verwijderd. Deze heb ik nodig i.v.m. schademelding voor verzekeraars.

Thanks!
Xandra Sanders-Peeters

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie, nummer verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Joran 26 maart 2018, 16:44

Hoi Xandra, ik heb de verzekeringswaarde per mail opgestuurd. Hoop dat het zo in orde komt 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Xandra, voor een schademelding heb je een bewijs van de huidige verzekeringswaarde nodig van het toestel. Daar kan ik je bij helpen! 🙂 Wil je mij een privébericht sturen met de details (kleur/opslagruimte/IMEI) van je toestel en je 06 nummer, e-mailadres, postcode, huisnummer, de naam op het contract en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag.
Hallo Jorrit,
Dank voor je bericht, maar helaas heb je in dit geval niet helemaal gelijk. De verzekeraar vraagt écht om de aankoopnota, zodat ook de ouderdom van het toestel kan worden bepaald. Deze schade wordt nl. geclaimd op een doorlopende reisverzekering en niet op een mobiele apparatuurpolis.
Zou je mij daarom de weg willen wijzen naar het opvragen van de factuur waarop de aanschaf van het betreffende toestel zichtbaar is. Dat zal medio 2015 zijn geweest voor de Samsung A3.
Ik ben benieuwd naar je reactie.
☺
Reputatie 4
Badge +6
Op de abonnementen voor 2017 werden de toestelkosten alleen niet op de factuur vermeld omdat deze in de prijs inbegrepen zaten. Wat ik nu kan doen is je de verzekeringswaarde toesturen van het toestel. Ik hoop dat de reisverzekering daar toch voldoende mee kan om je te helpen.
Hallo Jorrit,

Excuses voor de late reactie; door medische redenen was ik tijdelijk niet aanwezig.
Ik zou het héél prettig vinden als je de verzekeringswaarde zou kunnen toesturen; hopelijk is dit inderdaad voldoende om verzekeraars te kunnen overtuigen tot afhandeling van het schadedossier te kunnen overgaan. Staat daar dan tevens de aankoop/aanschafdatum bij vermeld??

Alvast bedankt voor je medewerking in deze!!

Met vriendelijke groet,

Xandra
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Xandra, ik heb de verzekeringswaarde per mail opgestuurd. Hoop dat het zo in orde komt 🙂

Reageer