Beantwoord

Factuur mobiel kortingsactie Samsung

• 30 september 2018
  • 5 reacties
  • 81 keer bekeken

Hoi ik heb op 13-09-2018 een nieuwe Samsung galaxy s9+ gekregen. Graag zou ik de factuur krijgen gedateerd op deze datum, vanwege de kortingsactie van Saaaaaaamsung, zodat ik de 100 euro korting kan krijgen.
Hoe kan ik de factuur krijgen?
icon

Beste antwoord door Alex_P 5 oktober 2018, 15:00

hallo, ik heb wel wat ingevoerd, maar niet alles. Ik begrijp niet waarom ik ,als ik inlog met mijn kpnid, weer mijn geslacht, adres en allerlei gegevens moet invoeren , zoals klantnummers enz
Lijkt me volkomen overbodig.
Ik ga wel bellen met de klantenservice.

Volledig mee eens, we moeten ons echter wel aan enkele privacywetten houden en dit controleren. Je hoeft overigens niet te bellen, aan de gegevens die je hebt ingevuld heb ik voldoende. Ik heb je contract met factuur gemaild. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan uiteraard.
Dat is heel fijn, bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
hallo, ik heb wel wat ingevoerd, maar niet alles. Ik begrijp niet waarom ik ,als ik inlog met mijn kpnid, weer mijn geslacht, adres en allerlei gegevens moet invoeren , zoals klantnummers enz

Volledig mee eens, we moeten ons echter wel aan enkele privacywetten houden en dit controleren. Je hoeft overigens niet te bellen, aan de gegevens die je hebt ingevuld heb ik voldoende. Ik heb je contract met factuur gemaild. 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Hi Karin, welkom hier. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je nakijken.

Reageer