Beantwoord

Firmware update Samsung S7

• 3 maart 2018
  • 4 reacties
  • 1247 keer bekeken

Mijn Samsung S7 hheft problemen met het updaten van de Fimware.
Heb het al geprobeerd om het op te lossen via Smart Switch, maar ook dat lukt niet!
Zijn er meer die hier problemen mee hebben?

Groet, Henk
icon

Beste antwoord door Koen_1 9 maart 2018, 18:12

Dag Henk Jan, helder, dank voor je toelichting. Wat je zou kunnen proberen is je telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen (Vergeet niet eerst een back-up te maken!) en dan nogmaals de update proberen te installeren. Als het hierna via zowel de telefoon zelf als via Smart Switch nog steeds niet lukt raad ik je aan de update naar Android 8 die waarschijnlijk volgende maand uitgerold wordt af te wachten en die te installeren. Mocht het installeren van die update ook niet lukken is je toestel ter reparatie aanbieden een optie.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo Henk Jan, heb ik je zo voldoende geïnformeerd? Als je op dit moment nog vragen hebt, stel ze gerust!
Reputatie 7
Badge +21
Dag Henk Jan, helder, dank voor je toelichting. Wat je zou kunnen proberen is je telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen (Vergeet niet eerst een back-up te maken!) en dan nogmaals de update proberen te installeren. Als het hierna via zowel de telefoon zelf als via Smart Switch nog steeds niet lukt raad ik je aan de update naar Android 8 die waarschijnlijk volgende maand uitgerold wordt af te wachten en die te installeren. Mocht het installeren van die update ook niet lukken is je toestel ter reparatie aanbieden een optie.
Hoi koen,

Het betreft de update van de firmware.
De update begint en de telefoon start opnieuw op.
Dan gaat het goed tot 30% van de download en geeft dan een melding at de update is mislukt!
Zie bijgevoegde foto!

Groet Henk Jan
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Henk, welkom op het forum! Lastige situatie. In welke fase van het updaten gaat het precies mis, en krijg je dan ook een specifieke foutmelding te zien? Ik hoor graag weer van je!

Reageer