Beantwoord

foto's naar s5 mini importeren

• 1 maart 2015
  • 7 reacties
  • 485 keer bekeken

Hoe kan ik vanaf mijn laptop foto's, muziek enz importeren naar mijn samsung galaxy s5 mini? Ik heb de usb aangesloten en deze is geïnstalleerd maar helaas gebeurd er niks.  

icon

Beste antwoord door Cindy_ 4 maart 2015, 16:00

Hallo Roos, 

Wat jammer, het leek zo mooi dat het opgelost was! Helaas kan ik dat ook niet vinden, dat betreft echt je toestel zelf. Kun je dit in de handleiding vinden die je bij het toestel geleverd hebt gekregen? Zo niet, dan raad ik je aan om contact met Samsung zelf te zoeken. Ik denk dat zij je hier beter advies in kunnen geven en je hierbij kunnen helpen. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Beste Roos1984, 

Als je naar "deze computer" gaat of naar "apparaten" kun je de USB-aansluiting selecteren en openenen. Vervolgens kun je je Samsung apparaat openen, naar je foto's toegaan, deze selecteren en vervolgens deze importeren naar je computer of kun je bestanden op je toestel zetten. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

beste cindy,

ik heb het probleem verholpen, er bleek een standaard instelling voor importeren verkeerd te staan. gelukkig werkt het nu wel en kan ik alles gaan overzetten.

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Roos1984, 

Wat fijn om te lezen! 🙂 Gelukkig dat het makkelijk te verhelpen was en je nu alles over kan zetten. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
beste cindy,

helaas heb ik tevroeg gejucht want ik heb weer het zelfde probleem. 

ik heb bij de instellingen usb pc-verbinding gekeken en deze stond weer in de verkeerde instelling. zodra ik de usb verwijder gaat deze automatisch naar camera (ptp) toe en ik moet de stand media-apparast (mtp) hebben. 

weet u ( of iemand anders ) misschien waar ik deze instelling kan aanpassen zodat deze zo blijft ingesteld? ik kan het namelijk niet vinden

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Roos, 

Wat jammer, het leek zo mooi dat het opgelost was! Helaas kan ik dat ook niet vinden, dat betreft echt je toestel zelf. Kun je dit in de handleiding vinden die je bij het toestel geleverd hebt gekregen? Zo niet, dan raad ik je aan om contact met Samsung zelf te zoeken. Ik denk dat zij je hier beter advies in kunnen geven en je hierbij kunnen helpen. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
beste cindy,

ik heb kpn gebeld en hun rade me aan om met de telefoon terug te gaan naar de winkel omdat dit niet hoort.

ik wil u hartelijk danken voor je hulp en tips

groetjes roos1984

Reputatie 7
Badge +24
Beste Roos1984,

Ai, dat had ik niet voorzien! Hopelijk kunnen ze je in de winkel helpen hierbij :) 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer