Beantwoord

Foto's van Whatsapp naar pc?

  • 16 July 2019
  • 37 reacties
  • 13516 keer bekeken

kan geen foto,s van whats app overzetten op mijn pc. vrijdag 5juli de laatste normaal krijg ik een foto via mijn whats en die zet ik dan op mijn pc maar dat gaat niet meer

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Noordzee 24 July 2019, 20:03

Bekijk origineel

37 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoe zette je de foto's over naar je PC en wat gaat er niet meer? Krijg je een foutmelding?
Ik krijg geen fout melding.Als iemand mij een foto stuur via whats dan uploade ik maar dat gaat niet meer ook niet delen .Wel als ik zelf foti,s maak
Reputatie 7
Badge +21
Helaas is het me nog niet duidelijk hoe je upload en wat er niet gaat.
Gebruik je een kabeltje tussen telefoon en PC?
Via de "cloud" met bv. Google Drive?
...?
Hallo @trulesa , als je Bluetooth op je pc hebt kun je de foto's eenvoudig via Bluetooth naar de pc overbrengen, via GooglePhotos of GoogleDrive kan ook, dan staat het meteen in 'the cloud' opgeslagen.
Ik doet altijd delen en dan update naar google foto dat is altijd goed gegaan tot vorige week .
Reputatie 7
Badge +24
https://androidworld.nl/apps/google-fotos-google-drive-integratie-stopt/

Kan dit er iets mee te maken hebben? En de opslag kan ook gewoon vol zijn...
Reputatie 7
Hi @trulesa, welkom op het KPN forum. Erg balen dat het overzetten van je foto's naar de pc niet meer lukt. Het is helaas nog niet helemaal helder 'waar' het precies misgaat? Maak je gebruik van Google Drive? Of stuur je het naar (de harde schijf) van je pc?

Laat je het aan ons weten? Dan denken we graag mee over een oplossing 🙂
ik weet niet wat er mis is ik .doe altijd delen en dan update. naar google foto,s . als ik zelf een een foto maak dan gaat het wel
Reputatie 7
Badge +24


Zoiets? En dan update? Wat bedoel je daarmee?
nee ik krijg een foto en dan staat er normaal boven delen maar dat staat er niet meer .Dus ik kan niet delen en update Als ik zelf een foto maak gaat het wel
Reputatie 7
Badge +24
Op whatsap staat bij een foto rechtsboven in de hoek 3 bolletjes. Als je daarop tikt, verschijnt een menutje met daarin "delen". Heeft u dat niet?
Ja als ik dat indruk staat er nieuwegroep nieuwe verzendlijst whatsapp web berichten met ster instelingen maar geen delen
Reputatie 7
Badge +24
Ja als ik dat indruk staat er nieuwegroep nieuwe verzendlijst whatsapp web berichten met ster instelingen maar geen delen
Eerst op de foto tikken. Zodat je de foto op volledige scherm hebt. Dan op de bolletjes


net gedaan maar dan gaan de bolletjes weg
Reputatie 7
Badge +24
Nog een keer tikken...
Weer gedaan zal wel even naar een kpn zaak gaan
Reputatie 7
Wat raar @trulesa. Misschien wel een goed idee inderdaad om er samen met een mobiel expert naar te kijken wat er precies misgaat. Het zal vast iets heel onbenulligs zijn. Ze helpen je bij de KPN winkel graag. Laat je weten hoe dat is gegaan? 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Dit is inderdaad iets wat je moet zien en "live" meekijken gaat moeilijk op het forum. 🤔
Ben naar de winkel gegaan de dame die mij te woord stond zei dat het niet meer kon vond ik heel gek ben maar naar huis gegaan .Ik zal het nog eens verder navragen
Reputatie 7
Badge +24
Kan zijn dat je al een ouder toestel heb, wat niet meer de meest recente en complete versie van Whatsapp krijgt. In plaats daarvan krijg je misschien een "lite" versie. Een versie waar de meeste essentiële onderdelen wel in zitten, maar de minder belangrijke onderdelen weggelaten zijn om ruimte te besparen in het geheugen. Omdat het geheugen in uw toestel niet zo groot is. Ik zeg: misschien, ik weet het niet heel zeker. Volgens mij hebben Facebook en Twitter ook lite versies voor oudere toestellen met beperkt geheugen.
oke ik zal wel even verder zoeken .maar mijn toestel is niet oud van2016.
Reputatie 7
Badge +24
2016 is niet oud? 😂
Dat is uit het 'stenen tijdperk'😎
Digitaal gezien.
Elektronica die je vandaag koopt is morgen al weer achterhaald.
Reputatie 7
Klopt, er is bijna niets zo vergankelijk als technologie. Maar dat neemt niet weg dat je nog jaren van je toestel moet kunnen genieten. Wat Nick83 hier zegt, zou best aannemelijk zijn. Welk toestel heb je @trulesa?
samsung j120fn

Reageer