Beantwoord

Foto's van Whatsapp naar pc?

  • 16 July 2019
  • 37 reacties
  • 13516 keer bekeken

kan geen foto,s van whats app overzetten op mijn pc. vrijdag 5juli de laatste normaal krijg ik een foto via mijn whats en die zet ik dan op mijn pc maar dat gaat niet meer

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Noordzee 24 July 2019, 20:03

Bekijk origineel

37 reacties

Reputatie 7
Ok, @trulesa. Ik ken nog wel iemand die het moet weten. Een echte Samsung Expert. @SjorsK, kan dit komen door de uitleg van Nick83 over de 'lite' versie. Dat ziet er namelijk wel zo uit. Enlighten us please..
Reputatie 7
Badge +16
De meest basale manier om foto's vanuit whatsapp op de PC op te slaan gaat als volgt.

Stap 1: ga naar https://web.whatsapp.com en log in
Stap 2: Klik op de foto
Stap 3: Klik hier:



(Ik heb maar een grappig plaatje gepakt 😛 )

Als je plaatjes synchroniseert via de Samsung Cloud (Staat standaard aan) is de kans groot dat je hier ook de foto's kan terug vinden en downloaden:
https://support.samsungcloud.com

Een toestel uit 2016 kan er nog net mee door, maar ik zal wel aanraden om rond te kijken naar een nieuwe ;)

(Expert vindt ik trouwens een groot woord hoor, het is dat Samsung mij die titel heeft gegeven 😂 ).
Reputatie 7
(Expert is vindt ik trouwens een groot woord hoor, het is dat Samsung mij die titel heeft gegeven 😂 ).
Als Samsung dat vindt, kan ik dat zeker niet tegenspreken ;)

@trulesa, kun je met de uitleg van Sjorsk uit de voeten?
Reputatie 7
Badge +16
Hoi @trulesa

Ik vroeg mij af of het inmiddels gelukt is 🙂
ik ben er nog steeds mee bezig .het is nu te warm kijk vanavond wel weer
Reputatie 7
Hay @trulesa. Gisteren was het inderdaad wel veel te warm. Heb je na wat afkoeling in de avondzon er nog naar gekeken? We zijn benieuwd of het is gelukt 😎
ja maar nog niet gelukt
Reputatie 7
Badge +16
Ai. vervelend om te horen.

In welke stap is het fout gegaan als ik mag vragen? Dan kunnen we wat gerichter advies geven 😉
Reputatie 7
Badge +28
@trulesa

De manier hoe ik het altijd doe, heb ik nog niet gelezen in dit topic.

Als ik een foto wil bewaren, gebruik ik eerst de optie “bewaar”. Die staat linksonder bij mij in Whats App.

De foto staat dan op mijn telefoon in mijn fotoboek.

Daarna verbind ik de telefoon met een kabel met de PC. Via mijn fotobestand op de PC zet ik de gewenste foto over naar mijn PC.
Reputatie 7
Ik ben ook wel benieuwd wat hier misgaat @trulesa.

Goeie tip ook van Noordzee. Kudo's 😉 Is dat ook een idee voor jou, trulesa?
gedeeltelijk opgelost van noordzee nu nog van mijn whats
Reputatie 7
Kort maar krachtig. Bedankt voor het markeren van het beste antwoord, @trulesa!

Mochten er nog vragen zijn, dan weet je ons te vinden 😉

Reageer