dus had geen problemen verwacht. De app werkt prima, je kan de zenders zien met alle plaatjes etc. ook de gids is te zien maar zodra je een zender start lijkt alles ook goed te gaan totdat de film gaat laden. Een draaiende circle start en even later de foutmelding.
Volgens mij komt er dan heel snel iets in beeld ivm codecs en meteen daarna de melding "sorry er ging iets fout, vernieuw de pagina door op deze knop te drukkenen prober het opnieuw"
Dat werkt dan ook weer niet. Ik zit vaak in zweden en ben dan gekoppeld aan een goed wifi netwerk. Volgens mij zit er iets fout met de codering in de app. Het zou fijn zijn als iemand me een tip kan geven om het wel te laten werken.
Beste antwoord door Marina_
Ik heb contact gezocht met de ontwikkelaars van de iTV app. Deze tablet heeft een Mediatek chipset (Zie Technische Specificaties ) dat in de nieuwe app nog niet werkt. Nikki is een van de ontwikkelaars en heeft hier uitleg gegeven: De nieuwe iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning. Er wordt aan gewerkt om dit middels een update op te lossen zodat je ook op de Medion Lifetab weer TV kunt kijken. Het is nog even afwachten op meer informatie.
Bekijk origineel