Beantwoord

Foutmelding mijn KPN

Deze week heb ik een nieuwe smartphone (Samsung) met abonnement gekocht en het huidige mobiele nummer van mijn oude smartphone (een goedkope Alcatel OneTouch zonder abonnement) heb ik in de winkel laten overzetten naar de nieuwe smartphone. Als ik heb ingelogd bij 'Mijn KPN', krijg ik de melding 'Non specific error #0170'. Is het een storing bij de site of komt het omdat ik het mobiele nummer is overgezet naar een ander toestel?
icon

Beste antwoord door Joran 2 januari 2018, 15:10

Hoi shjvanloo, goede vraag! Ik kwam dit topic tegen, nog vrij recent: Mijn kpn geeft foutcode. Kun je die stappen eens proberen? Log eerst in op MijnKPN. Klik hier op "Product ontkoppelen" en selecteer het mobiele nummer. Voeg het nummer daarna weer toe. Ik ben benieuwd of het daarmee is verholpen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Hoi shjvanloo, goede vraag! Ik kwam dit topic tegen, nog vrij recent: Mijn kpn geeft foutcode. Kun je die stappen eens proberen? Log eerst in op MijnKPN. Klik hier op "Product ontkoppelen" en selecteer het mobiele nummer. Voeg het nummer daarna weer toe. Ik ben benieuwd of het daarmee is verholpen.

Reageer