Beantwoord

Foutmelding onjuiste PUK code na invoeren PUK en nieuwe code

  • 6 February 2019
  • 3 reacties
  • 210 keer bekeken

Ik blijft een foutmelding kreeg dat ik het onjuiste PUK had ingevoerd. Ik had PUK ingevoerd en toen 2 keer een nieuwe code. Hoe moet ik verder?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 7 February 2019, 09:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Lezelle
Als je de PUKcode hebt ingevuld dan moet je eerst de standaard code van 0000 invullen, als dan alles werkt kun je je eigen code er weer inzetten.
Let wel na 10 foute PUKcodes ingevuld te hebben is de PUKcode niet meer werkzaam en zul je een nieuw simkaartje moeten aanschaffen.
Nadat je een goede PUK hebt ingevuld gaat de teller opnieuw starten vanaf 1 en heb je dus weer 10 pogingen.
Had ik al gedaan en ook dat werkte niet. Ik heb nog 3 pogingen over alvorens ik dan een nieuw simkaartje zal moeten kopen. Hoe kan ik mijn PUK code verifieren? Het is een mobiel van mijn werk en zal dus zeker onder zakelijk vallen.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Lezelle, welkom! Zakelijke abonnementen kunnen wij niet inzien, dus ik kan je niet helpen! Je kunt wel bellen (met een ander toestel) naar 0800-0403 of stel je vraag op ons zakelijke forum. Hopelijk is het snel geregeld!