Gaat KPN de nieuwe Nexus 5 leveren?

• 1 november 2013
  • 4 reacties
  • 5284 keer bekeken

Goedemorgen,

Gaat KPN de nieuwe Nexus 5 leveren? Ik wil namelijk graag mijn abonnement verlengen, maar mijn (grote) voorkeur ligt bij de Nexus 5. Natuurlijk is het mogelijk om via een webshop mijn abonnement te verlengen, maar dan loop je volgens mij die 5 euro per maand weer mis die je krijgt bij verlenging via KPN site/klantenservice. Of is dit niet correct?

Ik hoor graag van u :)

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Nieuw contract:

Alles in 1 mobiel Standaard HS2 (4g, onbeperkt bellen/sms, 2GB) + gratis Nexus 5 = €52,50 per maand + €29 aansluitkosten.

Verlenging:

Alles in 1 mobiel Standaard HS2 (4g, onbeperkt bellen/sms, 2GB) + gratis Nexus5 = €50 per maand

€5 korting zit op HS3 toestellen voor de Nexus 5 gaat er dus 2,50 af.

Reputatie 7
Badge +12
Her en der wordt er aangegeven dat het via KPN besteld zal kunnen gaan worden, echter is er nog niks officieels bekend. Het lijkt me wel dat het een toestel zal zijn die KPN gaat leveren. Mooie specs voor een mooi prijsje :catembarrassed:

Dank voor je reactie!

Ik zie dat trouwens niet staan op de website van Belsimpel.nl

Is het zo dat dit automatisch gebeurd? Op de site staat ook niks van die 5 euro korting, maar je moet dan bellen met de klantenservice die dit voor je aanzet bij een verlenging.

Reputatie 6
Badge +2
Als je bijvoorbeeld via belsimpel zou verlengen kan je voor de Nexus 5 kiezen en je hebt je verlengvoordeel. :)

http://www.belsimpel.nl/verlenging_gsm/kpn

Reageer