Beantwoord

Galaxy A51 Bellen over wifi optie staat er niet

  • 6 October 2020
  • 8 reacties
  • 1108 keer bekeken

Reputatie 1

Hi,

Ik heb wat rond gezocht, maar kan de oplossing niet vinden helaas. 

Ik volg de stappen op de KPN site om de Galaxy A51 in te stellen voor bellen over Wifi, maar die optie staat niet in het menu bij ‘Verbindingen’. Ik heb officieel nog een Telfort simkaart maar als het goed is is dit nu allemaal KPN geworden. Waarom mis ik nog deze optie?

 

icon

Beste antwoord door RBxx 6 October 2020, 16:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Jan-Willem23 

Zoals in dit topic Telfort mobiel wordt KPN staat aangegeven:

Reputatie 1

Ok, dat had ik nog niet gevonden! 
Bedankt voor de snelle reactie. Nieuwe sim is aangevraagd.

Kan het zo zijn (al jaren KPN klant) dat mijn simkaart nog oud is om wifi bellen te activeren? Op mijn one plus 7t kan ik de optie niet aanzetten.

Reputatie 7
Badge +21

Kan het zo zijn (al jaren KPN klant) dat mijn simkaart nog oud is om wifi bellen te activeren? Op mijn one plus 7t kan ik de optie niet aanzetten.

Dat zou kunnen, maar op de pagina Beleef: Mobiel bellen via WiFi staat dit toestel ook niet op de lijst. Maar ja, hoe up-to-date is dat artikel uit 2019 ??

Reputatie 7
Badge +20

@RBxx deze lijst wordt bijgewerkt maar helaas lijkt er niet zo veel aan te veranderen. Als je de toestelhulp link doorloopt krijg je ook een (minder overzichtelijk) overzicht van alle geschikte toestellen.

Ik heb begrepen dat ik mijn oude Telfort sim kaart moet omwisselen voor een nieuwe KPN simkaart om te bellen via wifi. Blijven de voorwaarden wel dezelfde wat betreft belminuten en mb's.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @tradam, het omwisselen van je Telfort simkaart voor een KPN simkaart is inderdaad nodig hiervoor. Dit doet verder niks met je abonnement of de voorwaarden.

Hoi Thomas,

Bedankt voor je snelle reactie. Ga ik gelijk doen.