Beantwoord

Galaxy fit

  • 29 June 2020
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Heb in de KPN winkel een Galaxy FIT gekocht.  14-01-20

Nou liet laatst het bandje los tijdens de slaap. Ik terug.  Blijkt de aankoop niet in het systeem te staan. moet ik weer 12 km terug voor de factuur.  Vervolgens weten ze niet hoe ze het in moeten voeren in het systeem.   week later krijg ik mail.  Geen garantie en ongeprepareerd retour.  Dus ik geïrriteerd terug naar de winkel.  Nee kon ze niks aan doen. Stond geen KPN op. Hun verkochten alleen verbindingen.  Moest bij Samsung zijn.   Waarom is de service zo slecht bij KPN.  Verkoop dan geen produkten

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 2 July 2020, 16:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Reinier_GIE, wat balen dat het bandje los is gelaten. Deze wilde je via de winkel laten repareren. Dat is alleen niet gelukt, viel niet onder de garantie begrijp ik. Dat is erg jammer, maar ik kan daar niets aan doen. :( Heb je ondertussen nog wel contact met Samsung gehad? Kunnen zij het oplossen?

Nee niemand bij jullie kan daar wat aan doen.   Als jullie geen service willen bieden verkoop het dan niet. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik begrijp je helemaal, maar ik kan je hier verder niet mee helpen helaas. Mocht er nog iets anders zijn, hoor ik graag weer van je.