Galaxy S3 laadt slecht op

• 27 juni 2014
  • 6 reacties
  • 5900 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een S3 van nu ongeveer 2 jaar oud, hij was altijd erg snel opgeladen en sinds een paar weken laadt hij in een nacht tijd maar tot ongeveer 40-50% op. Ik heb alles geprobeerd, terug naar fabrieksinstellingen, andere oplader, in de Pc en op vliegtuigstand opladen (ging wel iets sneller maar alsnog maar 2% in 20 minuten) maar niets hielp. Als de telefoon in de oplader zat en ik gebruikte hem liep hij zelfs leeg. Er staan nu amper apps op de telefoon. 

Nu heb ik een nieuwe batterij gekocht en ook deze laadt niet goed op. Duurt ook erg lang. Hij loopt wel minder snel leeg dan de oude.

Nu begin ik te denken dat het iets in de telefoon is wat niet goed meer is, iemand een idee wat dit kan zijn? Of is er nog iets wat ik kan proberen? 

Vriendelijke groet, 

Anne

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Je hebt de originele lader nog? Koop maar ff een nieuwe, via diverse webshps heb je ze wel, sterker als de originele.

Ik heb hetzelfde gehad, geen idee wat het was, totdat ik hem bij een ander ff ging bijladen.... Nieuwe laders gekocht en huppa klaar was kees.

Bedankt voor je reactie.

Ik heb de originele (usb) lader nog. Heb ook de USB lader van mijn man zijn S4 geprobeerd en ook bij deze laadt de telefoon niet goed op. Heb ook een blackberry lader geprobeerd (geen usb) en deze leek toen wat beter te gaan. Is alweer enkele weken geleden. Ik ga het proberen, hoop dat dat de oplossing is maar vrees het ergste.

Vriendelijek groet,

Anne

Reputatie 6
Badge +9
Ik had het in eerste instantie met mijn oude usb laders van een Samsung galaxy ace en een Nokia N97.

Na 1,5 jaar waren ook de laders van de S3's versleten, heb toen laders gekocht met een 2000 mAh uitvoer ipv 1000 mAh gekocht, dat hielp enorm. 

Tot begin deze week heb ik ze met de S3 gebruikt, nu met de S5, geen centje pijn.

Ik hoop dat een ander lader het verschil gaat maken.

Oke dan ga ik dat nog proberen.

Dus hij moet 2000 mAH hebben? Ik zat al wat te googlen en vind voornamelijk 1000 en 800. 

Alleen dan vraag ik mij wel af; bij mijn man zijn telefoon en bij de tablet doen beide laders het prima? 

Reputatie 6
Badge +9
Het was bij mij de oplossing, 123 best deals punt nl heb ik het gekocht geloof ik.

ik heb toen de gezocht op s3 lader, toen ik hem kreeg zag ik staan 2000 mAh, maar is natuurlijk niet noodzakelijk.

Of het de oplossing is weet ik niet, vanwege de opmerking die je als laatste plaatst heb ik mijn twijfels.

Reageer