Beantwoord

Galaxy S4

• 15 maart 2013
  • 9 reacties
  • 8939 keer bekeken

Heet iemand een idee waneer de Samsung Galaxy S4 door KPN wordt aangeboden????

icon

Beste antwoord door Cornelis 15 maart 2013, 18:23

Beste vandi160,

Op dit moment bestaat er nog geen zekerheid wanneer precies maar we hopen dat de voorinschrijving voor de Samsung Galaxy S4 voor het einde van deze maand zal starten.

Op KPN.com zul je de mogelijk krijgen om hiervoor in te schrijven.

Uiteraard zullen wij op het Forum berichten indien de voorinschrijving (hopelijk) eerder gaat plaatsvinden.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste vandi160,

Op dit moment bestaat er nog geen zekerheid wanneer precies maar we hopen dat de voorinschrijving voor de Samsung Galaxy S4 voor het einde van deze maand zal starten.

Op KPN.com zul je de mogelijk krijgen om hiervoor in te schrijven.

Uiteraard zullen wij op het Forum berichten indien de voorinschrijving (hopelijk) eerder gaat plaatsvinden.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reputatie 4
Badge +1
15/3/2013: "Volgens Samsung is zijn nieuwe Android-topmodel vanaf eind april verkrijgbaar in 155 landen. De adviesprijs voor de 16GB-versie is 699 euro." (bron: tweakers.net) Op tweakers.net is ook tot nu toe een site te vinden waar het toestel "los" en Sim-lock vrij verkrijgbaar is met een levertijd van 7 weken.

Persoonlijk zou ik mijn SII of SIII nog even bewaren en wachten tot de prijzen wat verder onder de adviesprijs gezakt zijn.

Groet,

Sjoerd Kuilman

Mijn abonnement kan verlengd worden, dus ik wacht even af of de GALAXY S4 op een voordelige manier in de abonnement aanbiedingen komt.

i.i.g. Bedankt voor de tips en de genomen moeite

Vandaag zag ik de GALAXY S4 op de site staan en heb deze gelijk besteld.

klopt het dat dit de versie is met de snapdragon S4?

staat niet bij de specificaties en er staat ook niet wat het opslag geheugen is van de telefoon zelf.

denk eigenlijk niet dat ik hem hoef als het de afgewaterde versie is,

hoop dat julie dan ook ooit nog is de 8 core versie gaan verkopen.

Reputatie 6
Badge +2
De versie met 8cores komt helemaal niet uit in Nederland volgens Samsung.

8cores lijkt mij een echte overkil. Recensies over de octacore van samung zijn ook helemaal niet zo positief. (relatief hoog stroom verbruik)

en tog blijft het de budgetbak versie van de Galaxy S IV!

Nee dankje!

Ik ben dit onderwerp niet begonnen voor klagers. Ik dacht dat mijn vraag duidelijk was.

Als je wilt zeiken, begin dan een eigen topic, of nog beter, begin je eigen mobiele toestellen fabriek.

Welkom in NL land van vrije meningsuiting :D

Omdat dit het enige forum is voor de galaxy s4 en het over de s4 in het algemeen gaat post ik hier.

Wat mijn punt is is dat hier in Nederland de goedkope versie van de galaxy s4 voor de zelfde prijs als de dure versie in andere landen word verkocht, en dan nog zo sneaky zijn om het verschil er niet duidelijk bij te zetten in mijn ogen is dit gewoon puur bedrog!

Ik had zelf ook graag een galaxy s4 via kpn willen halen maar dat zit er nu helaas niet meer in.

ook boeit het me eerlijk gezegd niet zo dat jij vind dat ik niet mag klagen,

je hoeft echt niet bezitterig te gaan doen over een topic wat je hier start.

Ook al is jouw vraag beantwoord mensen mogen hier best verder praten over de s4.

Als ik iets zie waar ik het niet mee eens ben dan geef ik commentaar het is niet zomaar een forum!

misschien dat kpn het is na leest en allebei de opties van de galaxy s4 beschikbaar stellen als er maar genoeg mensen zijn die laten weten dat ze het andere model willen, dus jouw reactie is een beetje overdreven (en zeker dat over de toestellen fabriek want het ligt niet aan samsung maar aan kpn!)

Reageer