Galaxy s4 nog steeds niet geleverd

  • 7 mei 2013
  • 1 reactie
  • 6275 keer bekeken

Beste,

Ik heb vorige week maandag bij de KPN winkel in leidschendam een abbonement afgesloten. Hier werd mij verteld dat mijn nieuwe telefoon, de galaxy s4, woensdag geleverd zou worden. Inmiddels is het 6 dagen later en heb ik nog steeds niks ontvangen en gehoord. Ik heb gebeld en kreeg van kpn een track and trace nummer die nog niet eens werkt omdat postnl het pakket niet ontvangen heeft. Kan ik het abbonement nog opzeggen? Ik ben niet tevreden over de wachttijd voor een telefoon. Zeker niet als aangegeven wordt dat ik deze binnen 2 dagen krijg

Mvg,

Nick Hessing


1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Beste Nick,

vervelend dat je het toestel nog niet ontvangen hebt.

Het kan zijn dat het inderdaad langer duurt dan in de winkel vertelt is. Dit omdat het een erg gewild toestel is en daarom is hij niet altijd op voorraad.

Ik kijk graag voor je na of je het abonnement nog kan annuleren.

Om dit te kunnen nakijken ontvang ik graag je postcode/huisnummer, geboortedatum en ordernummer in een privébericht.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reageer