Galaxy S4 problemen Wifi en internet

• 9 juli 2014
  • 3 reacties
  • 3670 keer bekeken

Mijn Samsung Galaxy S4 heeft problemen met het gebruiken van WiFi . Regelmatig gooit hij WiFi eruit of maakt er helemaal geen verbinding mee. Ook is er regelmatig geen internet verbinding op het toestel. Sinds de laatste 2 toestel updates is dit alleen maar erger geworden.

Holos ik dit probleem op?

Ellen

3 reacties

Reputatie 2
Badge
Welkom Ellen,

Op internet staan heel veel klachten over de Samsung Galaxy S4 m.b.t. Wifi, zonder duidelijke oorzaken óf oplossingen.

Er van uitgaande dat je nog garantie hebt, zou je het toestel kunnen opsturen via de winkelier óf een erkens Samsung servicepunt?!

Reputatie 7
Badge +12
Ik kan me nog herinneren dat er sinds de 4.3 update problemen zijn voorgekomen met de wifi verbinding. Echter, deze problemen zouden zijn opgelost met de 4.4 update. Mocht het eventueel nog steeds niet lukken dan zou u gebruik kunnen maken deze handleiding om het kanaal te wijzigen.

Reputatie 2
Badge
Ellen, ik mag aannemen dat je alleen problemen ervaart met de Samsung Galaxy S4, en niet met alle andere apparaten die gebruik maken van wifi in huis?!

Dan zal het wifi kanaal wijzigen zoals Shugosha suggereert geen enkel nut hebben.
Het toestel updaten als die nieuwste software update er nog niet op staat uiteraard wél!

Reageer