Galaxy S4 storingen ?

• 10 oktober 2013
  • 4 reacties
  • 6095 keer bekeken

Ik heb mijn abbonement bij KPN verlengd en een Samsung Galaxy S4 genomen. Dit toestel beviel in het begin heel goed, maar begint echter storingen te vertonen. Ik zal ze opsommen en hopelijk zijn mensen die hulp/oplossing kunnen bieden. Mijn vrouw heeft ook haar abbo bij KPN verlengd en heeft exact dezelfde problemen.

1 Verbinding valt tijdens een gesprek spontaan weg. Gebeurd vaak!!

2 Mensen aan de andere kant van de lijn horen mij soms niet of heel slecht. (robotstem)

Voor de rest een prima toestel. Internet doet het zeer goed. daar geen problemen mee. Intussen is het toestel al 3 keer (automatisch) geupdate, maar geen verbetering)

Hiervoor hadden we een Galaxy S3 en hadden hier totaal geen problemen mee.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Doen de problemen zich ook voor met de simkaart in een ander toestel?  Zo ja en de problemen doen zich daar niet in voor is het in ieder geval zeker een toestel probleem. Mocht het probleem alleen thuis zijn dan kan het een probleem zijn met de mast in uw omgeving.

Mocht het echter zo zijn dat dit zich voordoet op meerdere locaties kan het een antenneprobleem gaan worden. Jammer genoeg heeft de S4 ook zo zijn ziektes. Via instellingen > meer instellingen > mobiele netwerk > netwerk modus kunt u nog proberen te selecteren voor GSM om te zien of dit verbetering brengt. Echter zal dit niet de oplossing gaan worden.

Hallo Shugosha,

Ik heb nog niet geprobeerd met een ander toestel. (omdat ik die S3 inmiddels verkocht heb)

Ik zal echter deze week ergens een toestel proberen te scoren en kijken of het probleem zich nog voort doet. Het probleem doet zich trouwens overal voor. Niet alleen in Leiden !!

Zodra ik wat meer info heb zal ik het hier melden. Dank voor het meedenken.

Reputatie 7
Badge +12
Ik ben benieuwd! :)

Inmiddels is de accu vervangen onder garantie. Problemen zijn opgelost.

Dank voor het meedenken !!

Mensen met een S4 raadt ik aan om hun accu te controleren.

De in China geproduceerde accu's kunnen opzwellen en vormen dus een gevaar.

Van Samsung kreeg ik er gratis eentje opgestuurd. TOP van SAMSUNG !!

Reageer