Galaxy S4 VE

• 15 februari 2015
  • 1 reactie
  • 219 keer bekeken

Hallo,

Heb de Galaxy S4 VE nu 2 weken.

Deze heeft een probleem met de camera zodra ik deze functie bedien valt heel het toestel stil en

krijg ik de tekst camera fout.

In sommige gevallen gaat hij weer terug naar menu maar vaak moet ik toestel compleet resetten.

Ook trekt de functie mm.qcamera.daemen heel de batterij leeg.

Dit is te verhelpen door toestel uit te zetten en weer op te starten maar na een tijdje gaat deze

mm.qcamera.daemaon toch weer de batterij leeg trekken binnen een uur.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Beste vdAT, 

Hartelijk welkom op het KPN Forum! Wat jammer om te lezen dat je toestel het niet doet zoals wel zou moeten natuurlijk. Zit je nog binnen 14 kalenderdagen? In dat geval kun je aanspraak maken op een nieuw toestel, mits er geen sprake is van val- of drukschade of een defect door verkeerd gebruik. Je dient hiervoor binnen 14 kalenderdagen je toestel aan te melden via de Telefonische Klantenservice of als je het toestel in de winkel hebt gekocht, in de winkel. Als je buiten deze 14 kalenderdagen zit, kun je je toestel ter reparatie aanbieden. De winkel kan het toestel voor je opsturen. 

Wat betreft de functie mm.qcamera.daemen, hierover heb ik meerdere klanten gehoord. Je kunt de functie uitschakelen, maar een andere oplossing is er volgens mij nog niet. Mogelijk dat Samsung je hierover wel kan informeren of dat zij tips voor je hebben.  

Hopelijk werkt je toestel snel weer naar behoren. Heb je voor nu vragen? Stel ze me gerust! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer