Galaxy S4 WiFi connectie geeft geen data

• 5 augustus 2013
  • 2 reacties
  • 6709 keer bekeken

hallo,

sinds enkele dagen heb ik de S4 binnen van KPN. Eerst heb ik na telefonisch navraag gedaan te hebben, het juiste toegangspunt geconfigureerd. Daarna heb ik verbinding gemaakt met mijn wifi netwerk....de verbinding komt tot stand maar geen enkele app kan verbinding met internet maken via de wifi...wel via de 4G maar daar zit ik niet op te wachten...in een paar dagen tijd heeft het nieuwe toestel alweer 600mb binnengehaald aan apps en data....ik heb hier ook een samsung tab, een ipad en een xperia liggen die allemaal zonder problemen het wifi netwerk kunnen gebruiken. De Router (sitecom ) doe het prima, heeft de laatse firmware draaien. Enig idee wat er mis kan zijn...ik weet vrijwel zeker dat de router goed is ingesteld...mijn bezoek kan er altijd met dezelfde instellingen prima op....alleen de S4 niet..Als zakelijhk gebruiker ben ik hier niet blij mee....voor het toegangspunt heb ik al eens 27 minuten in de wachtrij gestaan....

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Lukt het uberhaupt met het toestel verbinding te maken met een wifi netwerk of lukt het alleen niet met uw eigen wifi netwerk?

Mocht het eventueel wel lukken met andere wifi netwerken dan zal een firmware update van de galaxy s4 nog kunnen helpen. Er zijn meerdere mensen die problemen hebben met de galaxy s4 en bepaalde sitecom routers dat deze geen verbinding met elkaar kunnen maken waarbij bij enkelen het probleem verholpen is door een software update uit te voeren voor de s4.

Reputatie 4
Badge +2
Hallo egbertsl,

Kun je inmiddels op je eigen WiFi netwerk met je Samsung Galaxy S4?

Reageer