Galaxy S6 Edge Plus kleur

• 29 september 2015
  • 13 reacties
  • 705 keer bekeken

Op verschillende plekken lees ik dat de Galaxy S6 Edge plus ook in de kleur 'Titanium Silver' beschikbaar is. Wanneer ik hier op de site kijk zie ik dat er alleen Black en Gold beschikbaar zijn.

Weet iemand of de kleur 'Titanium Silver' ook hier beschikbaar komt?

13 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Stefan, 

Je hebt het voorzien op een kleur die wij niet leveren. Inmiddels is ook de kleur green emerald en white beschikbaar op onze website. Ik heb even op Google gekeken, maar kom de S6 Edge niet tegen in titanium grey. Waar heb je dit gelezen? Ik ben namelijk erg benieuwd! 

Met groet, 

Cindy

Reputatie 6
Badge +9

De S6 Edge+ word idd in 4 kleuren gemaakt, echter zal Samsung alleen de zwarte en de witte variant in Nederland uitbrengen.

Zie hier welke kleuren De Galaxy S6 Edge+ gemaakt word. 

Galaxy S6 Edge+ kleuren

sveld84 schreef op 2 okt '15 om 14:17u 

De S6 Edge+ word idd in 4 kleuren gemaakt, echter zal Samsung alleen de zwarte en de witte variant in Nederland uitbrengen.

Zie hier welke kleuren De Galaxy S6 Edge+ gemaakt word. 

Galaxy S6 Edge+ kleuren

Ik zie dat de Edge + bij de concurrentie toch ook gewoon in "gold" leverbaar is.... Dus waarom niet bij KPN ???

Reputatie 7
Badge +27
Hallo ,

Een hele goede vraag! En ik moet je helaas het antwoord schuldig blijven. Wat ik weet is dat het inderdaad een keuze is van KPN om de gouden versie niet te verkopen, maar ik weet niet wat hier de reden achter is. Als je wel graag de gouden variant wilt, wat ik me best voor kan stellen, dan adviseer ik je om via een externe partij je KPN abonnement te verlengen. Dan krijg je hem alsnog! 

Marcia_ schreef op 25 okt '15 om 13:54uHallo -Rebel,

Een hele goede vraag! En ik moet je helaas het antwoord schuldig blijven. Wat ik weet is dat het inderdaad een keuze is van KPN om de gouden versie niet te verkopen, maar ik weet niet wat hier de reden achter is. Als je wel graag de gouden variant wilt, wat ik me best voor kan stellen, dan adviseer ik je om via een externe partij je KPN abonnement te verlengen. Dan krijg je hem alsnog! 

Ik wil ook heel graag een gouden variant. Bij een externe partij kopen is behoorlijk wat duurder. Misschien toch een idee voor KPN wat klantvriendelijkheid betreft?

Reputatie 7
Badge +24
Hallo , 

Welkom op het forum! Zoals je kunt lezen ben je niet de enige die het oog op de gouden variant heeft laten vallen. Net zoals Marcia weet ik niet de exacte reden waarom we de gouden variant niet verkopen. Ik weet niet hoe je verlengaanbod eruit ziet, maar heb wel even gespeurd op het internet, aangezien ik snap dat je de gouden variant wilt hebben, maar zelf kan ik je er helaas niet aan helpen. Bij CoolBlue kun je de S6 Edge in het goud gratis krijgen bij bepaalde KPN abonnementen. Heb je het dan over de bijbetaling van het toestel of het abonnement zelf? 

Met groet, 

Cindy 

Bedankt voor je reactie Cindy,

Ik heb ook even bij Cool Blue gekeken en kan geen gratis toestel vinden met een KPN-abonnement. Aleen maar bij Vodafone.

Ik heb inmiddels bij jullie een zwarte variant besteld.

Groeten,

Callisto

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Callisto, 

Dan heb ik misschien verkeerd gekeken. Weet je al wanneer je je toestel krijgt? Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Leuk dat je toch bij ons verlengt hebt, ondanks dat je geen gouden S6 Edge kunt krijgen. 

Met groet,

Cindy

Ik heb hem al binnen. Supersnelle levering. Ziet er geweldig uit. Vanavond maar even mee bezig.

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Callisto, 

Dat is leuk! Veel plezier ermee 🙂

Met groet,

Cindy

Net of KPN klanten kwijt wil.

Je ziet op TV alleen reclame met de gouden S6 plus, maar hij is niet te krijgen!

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond smiley59,

Welkom op het forum!

Ik kan me goed voorstellen dat je graag de gouden Galaxy S6 Plus wilt.

KPN heeft er voor gekozen om de gouden versie niet te verkopen. Ik heb zelf niet direct invloed op deze situatie, maar ik zal je ongenoegen hierover in ieder geval intern doorgeven!

Met vriendelijke groet,

Koen

Hoi Koen,

Noodgedwongen de S6 edge plus gold maar gekocht.

Volgende keer heeft KPN ,misschien wel wat de mensen willen ;)

Reageer