Vraag

Galaxy S6 Wifi Problemen.

Toon eerste bericht

35 reacties

Heb ook precies hetzelfde probleem als Amants B. Telkens valt de WiFi weg. Opnieuw verbinden gaat maar even goed en dan gooit hij de WiFi er weer uit. Erg irritant! Ook een Samsung S6
Reputatie 7
Heb je wellicht een Experia Box V10? Zo ja, kijk dan: https://forum.kpn.com/internet-9/storing-wegvallende-wifiverbinding-op-de-v10-442731.
Goedemiddag, is er al een oplossing, ik stoei met hetzelfde, telefoon s6 edge plus is zelfs al bij het reparatie centrum geweest, nieuwe sim, gereset, slimme netwerkwissel uit en noem allemaal maar op.

Ik heb dit modem:
Model H368N
Serial Number ZTEEG53ECH00257
Hardware Version V1.02
Software Version V1.01.00T10.2

Wat kan ik verder nog doen?

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +16
Hoi Rene. Je reageert op een topic dat al weer een tijdje geleden gestart is. We hebben daar de afgelopen tijden geen melding van gezien.
Wat gebeurt er als jij ergens anders je telefoon verbind? Is dit bij alle wifi netwerken het geval?
Dag Erwin, Ik zag dat het al weer een tijdje stil was, was daarom benieuwd naar de oplossing.

Het gekke is dat ik het alleen thuis ervaar, verder nergens. Kan het het modem van kpn zijn?
Reputatie 7
Badge +16
Ik sluit niks uit, Rene. Ik lees in je vorige bericht dat je al een hoop hebt geprobeerd.Het is me nog niet duidelijk of de telefoon helemaal up-to-date is qua firmware. Kun je dat aangeven? `
Hoi Erwin,

De telefoon is bij het Samsung repair center geweest.
Alles stond weer in fabrieks instelling en daarmee ook de laatste soft en firmware heb ik begrepen.

Zoek het nu op het forum naar een oplossing als laatste redmiddel zeg maar.

Ik weet het niet meer.....
Kan ik het modem wisselen bij kpn?
Reputatie 7
Badge +16
Ik heb je een privébericht gestuurd, Rene. Kun je daar op reageren?
Geregeld:-)

Reageer